Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3D Max - plane üzerinde çukur yada tepe yapımı Hk.
#1
Arkadaşlar merhaba, daha önce yapabildiğim birşeyi uzun süre kullanmadığım için unuttum özellikle belirteyim öncelikle soft selection - mesh smooth ile verteksleri tutup çekme işlemi değil bahsettiğim, durum şöyle ki; bir plane oluşturuyordum segment sayıları varsayalım ki 40x40 ve bu segmentler üzerinde çukur oluşturmak için face' ler üzerine mouse sol tuş ile basılı tuttukça aşağı doğru iniyor ve ayarlarından yine tepe oluşturmak için ayarlayınca da mouse sol tuş ile tıklayınca yukarı doğru çıkıyordu. mesh smooth gibi bir tepe oluşturma yöntemi aslında umarım açıklayıcı olmuşumdur.
Yağmur sonrası toprak kokusu yüzün, dokunsam da özlesem de aynı hüzün...
Cevapla
#2
Plane çizdikten sonra onu poly ye çevirin ve push pull ile istediğinizi yapabilirsiniz. Çıkıntılar keskin oluyor ise relax ile yumşatma yapabilirsiniz.[attachment=540]
Cevapla
#3
işte tam olarak aradğım buydu şu anda uygulamadayım çok teşekkür ederim :)
Yağmur sonrası toprak kokusu yüzün, dokunsam da özlesem de aynı hüzün...
Cevapla
#4


istersen belirli poligonları secerek noise ile istediğin değerleri vererek aynı sonuca ulaşabilirsin. baştan savma bir örnek yapıp attım. istediğini bulmuş olman güzel ama bu bilgide kıyıda köşede dursun Dodgy
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#5
bu arada eklemeyi unuttum noise verdikten sonra turbo smoth ile yumuşatman gerekecek
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#6
FFD seçeneğide bir altermatif olabilir ama en sağlam çözümü Cihan abi göstermiş :)
Cevapla
#7
Kahraman COŞKUN, post: 94327, member: 4687 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:

istersen belirli poligonları secerek noise ile istediğin değerleri vererek aynı sonuca ulaşabilirsin. baştan savma bir örnek yapıp attım. istediğini bulmuş olman güzel ama bu bilgide kıyıda köşede dursun Dodgy
bunu da denedim güzel sonuçları var gerçekten teşekkür ederim ufkumuz biraz daha açıldı ben noise i düz tabanlarda dalga olşturmak için kullanıyordum hep :)
Yağmur sonrası toprak kokusu yüzün, dokunsam da özlesem de aynı hüzün...
Cevapla
#8
teşekkür ederim ibrahim FFD deneyeceğim kullanılışını biraz daha açma şansın var mı acaba ?
İbrahim Baş, post: 94329, member: 870 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:FFD seçeneğide bir altermatif olabilir ama en sağlam çözümü Cihan abi göstermiş :)
Yağmur sonrası toprak kokusu yüzün, dokunsam da özlesem de aynı hüzün...
Cevapla
#9
Bu işlemi ne için kullanacaksınız.
Cevapla
#10
Bu işlemi planenin hangi kısmına uygulayacaksan polygon modunda seç ardından FFD modifierini uygula.Açılır seçeneklerden ilkini seç istediğin gibi uzat.. :)
Fikir vermesi açısından
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  şeker yapımı FancyyPotato 0 239 28-06-2016, Saat: 18:11
Son Yorum: FancyyPotato
  Kompozit yaparken Plane yansıması neden gözüküyor Melik Ay 2 268 21-04-2016, Saat: 00:19
Son Yorum: A.Salih
  3DSMax Vray led ışık yapımı nasıl olmalı ? dennis88 19 5,402 23-11-2015, Saat: 17:45
Son Yorum: ibocumo
  Objenin Etrafını Plane ile Çevrelemek bysiverekli 1 199 18-06-2015, Saat: 09:37
Son Yorum: saciddd
  kıyafet yapımı ahmet derya filiz 2 242 03-06-2015, Saat: 03:01
Son Yorum: ahmet derya filiz

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.