Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3D MAYA DA MENTAL RAY LA İLGİLİ KÜÇÜK BİR SORU
#1
Arkadaşlar herkese merhaba;

Yeni katıldım bu platforma,benim 3d maya kullananlardan bir ricam olacak...
Mental ray materiallerinden mib glossy reflections'u bir türlü kullanamıyorum,yani tutoriallara baktığımda
hypersyde panelinden mib glossy reflections u direkt nesnenin üzerine sürüklüyorlar ve oluyor ama bende
bu işlem olmuyor,bunu yapınca hemen connection editör açılıyor ,demek ki bu meteriali bağlamam gerekiyor
ama nereye bağlıyacam bilemiyorum,,yardım edebilen olursa çok ama çok sevindirir bu kardeşini...
Cevapla
#2
Kaan kardeşim şuan linux işletim sisteminden yazıyorum birazdan kapatıp win 7 de açıp bakarım yardımcı olmaya çalışırım.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#3
allah razı olsun hocam
Cevapla
#4
Kaan o dediğine baktım

mib glossy reflection ve mib glossy refraction var senin o dediğin mib glossy reflection ana bir materyal değil matryal kanalı gibi bir şey uzun zaman oldu kullanmıyorum direk atamassın modelin üzerine ancak

Windows menüsü altında hypershade kısmında o kanalı bir mentalray materyaline node editör üzerinde çalışma alanında düğüm atıp öyle kullanırsın diye düşünüyorum umarım yardımı dokunur.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#5
Hocam çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için.
Cevapla
#6
Keşke elimden gelen bir şey olsa daha fazla yardımcı olsam rica ederim ne demek Dodgy
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Maya polygon nesne oluşturma sorunu mekskem42 6 335 10-01-2017, Saat: 11:48
Son Yorum: ORHAN ALKAN
  Maya Video Render Yeusran 1 216 03-10-2016, Saat: 22:37
Son Yorum: İbrahim Baş
  Ubuntu'da Maya berke 12 1,099 10-09-2016, Saat: 01:04
Son Yorum: ORHAN ALKAN
  uv texture problemi maya(çözüldü) piratejh 5 448 03-08-2016, Saat: 00:27
Son Yorum: dragons00
  Autodesk Maya 2016 Licanse sorunu Yeusran 14 1,401 22-06-2016, Saat: 02:22
Son Yorum: ORHAN ALKAN

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.