Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3d's Max V-Ray Portakal Kaplaması
#1
3d's Max V-Ray portakal kaplaması denedim.[attachment=2271]
Cevapla
#2
Cevapla
#3
Celular ilemi yaptınız yoksa Sculp texture ilemi ? kanallarda bump etkisi gayet yerinde görünüyor. Displacement olabilirmi diye düşünüyorum . ilk renderinizde uwm map biraz soluk kalsada ikinci renderde tam yerinde olmuş. ellerinize sağlık başarılı olmuş
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#4
İlk karede displacement kullanmadım. İkinci karede bump kanalını displacement kanalına yapıştırdım. iki kare için celluar kullandım, Uwm Map uygulamadım. Modelin tepe kısmından ortasına doğru 5-6 tane ince yarık oluşturmak istiyorum (meridyene benzer) ama bunu modelleme aşamasında mı yoksa kaplama ile mi yapmak gerekir onu bilemiyorum. Teşekkür ederim.
Cevapla
#5
ikisi ilede yapabilirsin ama en net sonucu modelleme ile yaparak alabilirsin . kaplamada sürekli deneme yanılma yapman gerekebilir.
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.