Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3dmaxte modern sandalye nasıl yapabilirim?
#1
Arkadaşlar merhaba, resimdeki sandalyenin minder ve sırt kısmını nasıl yapabilirim? Sırt kısmı üzerinde ''T'' şeklinde line çizip extrude ve ffd box kullanarak o bombeyi vermeye çalıştım ama istediğim şekilde yapamıyorum. Nasıl bu sırt kısmını çizebilirim? Minder kısmına gelmediğim için sadece önerilerimizi bekliyorum. [attachment=1402]
[url="http://www.komikkomik.com"]www.komikkomik.com[/url]
Cevapla
#2
Bilmiyorum ne kadar anlaşılır oldu ama şu anda model yapma imkanım yok o yüzden bunu gönderdim.Umarım anlaşılır.

[attachment=1403]
Losers are those who gave up.
Turbosquid | MKCGWORKS | Facebook Sayfam: MK CG Works | E-Mail: mkdesigntr@gmail.com
Cevapla
#3
Yani anlatmak istediğim şey şu: Eğer şeklinizi eğmek bükmek istiyorsanız aralara buna destek olan çizgileri eklemelisiniz ve de simetri modifierini kullanabileceğiniz yerlerde mutlaka kullanın.
Losers are those who gave up.
Turbosquid | MKCGWORKS | Facebook Sayfam: MK CG Works | E-Mail: mkdesigntr@gmail.com
Cevapla
#4
ffd box gayet mantıklı ama bunu sadece line üzerinden yapamazsın, Mehmetin gösterdiği resimdeki gibi polygon sayının fazla olması gerekli, çizdiğin line'ın polygon sayısını arttırmalısın.
Ya da ben olsam line'ı "rendering" ayarından şu şekilde yükseltip editable poly'e çevirdikten sonra 2 chamfer box çizip boolean yaparım;
[attachment=1404]
[url="http://www.z-tasarim.com"]www.z-tasarim.com[/url]
••••••••••••••••••••••••••
Soru, zihnin şükrü aklın duasıdır.
Soru sormayan zihin ölüdür.
Cevabını bulan her soru, aklın duasına ihsan edilmiş bir icabettir.
Sorular nasıl cevap isterlerse, cevaplar da soru isterler. Bu yüzden bazı cevaplar suali soruluncaya kadar gizlendikleri yerden çıkmazlar.
M. İSLAMOĞLU
Cevapla
#5
saciddd, post: 106527, member: 16837 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ffd box gayet mantıklı ama bunu sadece line üzerinden yapamazsın, Mehmetin gösterdiği resimdeki gibi polygon sayının fazla olması gerekli, çizdiğin line'ın polygon sayısını arttırmalısın.
Ya da ben olsam line'ı "rendering" ayarından şu şekilde yükseltip editable poly'e çevirdikten sonra 2 chamfer box çizip boolean yaparım;
Sacit bey, teşekkür ederim öneriniz için aşağıdaki gibi birşey oldu sırtlık tam resimdeki gibi bir görüntü yakalayamadım ama, ffd box kullandım6*6*6 ızgara kullandım. modeli daha gerçekçi kılabilmem için ne gibi oynamalar yapmalıyım?
[attachment=1409]
[url="http://www.komikkomik.com"]www.komikkomik.com[/url]
Cevapla
#6
MEHMET_KILIÇ, post: 106526, member: 7608 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yani anlatmak istediğim şey şu: Eğer şeklinizi eğmek bükmek istiyorsanız aralara buna destek olan çizgileri eklemelisiniz ve de simetri modifierini kullanabileceğiniz yerlerde mutlaka kullanın.
teşekkür ederim mehmet bey, çok uğraştım o dediğiniz şey üzerinde ama üstten bakınca oval değil kırıklı bir görünüm oldu, sanırım ffd bo'ı kullanma konusunda çok eksiğim var. Yardımcı bir video varsa oradanda çalışabilirim size zahmet vermeyeyim .
[url="http://www.komikkomik.com"]www.komikkomik.com[/url]
Cevapla
#7
Sandalyeyi bu aşamaya getirdim. şu an için yeterli. Yalnız minder kısmı hakkında hiç bir bilgim yok o konu hakkındada yardımcı olabilirseniz minnettar kalırım :)
[attachment=1410]
[url="http://www.komikkomik.com"]www.komikkomik.com[/url]
Cevapla
#8
Birebir modelliyor iseniz, resimde ayağın bittiği yerde minder başlıyor, yani ayakları biraz kısaltıp ahşap kaplama attığınız yeri minder yapmalısınız.
Minder yapmakta çok zor değil, chamfer box çiz, kumaş kaplaması at, uvw map modifieriyle de son ayarı ver ;)
[url="http://www.z-tasarim.com"]www.z-tasarim.com[/url]
••••••••••••••••••••••••••
Soru, zihnin şükrü aklın duasıdır.
Soru sormayan zihin ölüdür.
Cevabını bulan her soru, aklın duasına ihsan edilmiş bir icabettir.
Sorular nasıl cevap isterlerse, cevaplar da soru isterler. Bu yüzden bazı cevaplar suali soruluncaya kadar gizlendikleri yerden çıkmazlar.
M. İSLAMOĞLU
Cevapla
#9
saciddd, post: 106538, member: 16837 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Birebir modelliyor iseniz, resimde ayağın bittiği yerde minder başlıyor, yani ayakları biraz kısaltıp ahşap kaplama attığınız yeri minder yapmalısınız.
Minder yapmakta çok zor değil, chamfer box çiz, kumaş kaplaması at, uvw map modifieriyle de son ayarı ver ;)
Tamam hocam teşekkür ederim yapamazsam yine başınızı ağrıtabilirim :) teşekkür ederim.
[url="http://www.komikkomik.com"]www.komikkomik.com[/url]
Cevapla
#10
Arkadaşlar nasıl olmuş resimdekine benzetebilmişmiyim? yorumlarınızı bekliyorum :)[attachment=1413]
[url="http://www.komikkomik.com"]www.komikkomik.com[/url]
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  SİGERSHADERS KURULUMU NASIL YAPABİLİRİZ, KULLANIMI HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARMI? cizeradamt 0 169 20-08-2016, Saat: 15:42
Son Yorum: cizeradamt
  Bu noktalar nasıl kaybolur FancyyPotato 2 201 08-07-2016, Saat: 18:32
Son Yorum: FancyyPotato
  3DSMAX kutuyu nasıl dolduracaz ? Aydın ZENGİNOL 9 449 13-06-2016, Saat: 02:33
Son Yorum: kjum
  bu videodaki gibi anlık render görüntüsü nasıl yapılır Melik Ay 3 425 20-04-2016, Saat: 13:35
Son Yorum: Melik Ay
  V-Ray ile Işık etrafındaki hale nasıl oluşturulur ? Şener Grafik 14 585 24-11-2015, Saat: 12:01
Son Yorum: ibocumo

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.