Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3ds export işleminde tek nesneye çevirme sıkıntısı
#1
Merhaba,

3ds uzantılı iki dosyayı tek bir nesen haline getirmeye çalışıyorum.

Sırasıyla iki adet 3ds uzantılı dosyayı import ediyorum. editable mesh edit geometri ve attach işlemi ile iki nesneyi birleştiriyorum. 3dsmax'da artık nesne olarak görülüyor bve ismini "model" olarak değiştiriyorum. Sonra tekrar 3ds uzantısı ile export ediyorum.

Benim sorunum burada başlıyor. Kullandığım elektronik tasarım programı tek nesneden oluşan ve ismi "model" olan 3ds nesneleri kabül ediyor. Halbuki attani yine ayrı ayrı export ediyor.

Ben iki 3ds nesnesini tek nesneye çevirmek istiyorum. Ama mazisi kalmasın tek nesne olsun istiyorum nasıl yapabilirim ?
Cevapla
#2
Peki kullandığınız programa atıldıktan sonra birleştiremiyormusunuz? Hangi program bu?
Cevapla
#3
Merhaba,
Attach işlemi uygulamadan, import edilmiş objeyi seçin Compound Objects altında ProBoolean seçin pick operation tipini union olarak seçin start picking seçin ve diğer objeyi seçin. Bu aşamadan sonra ister mesh cismi veya edit.poly dönüştürüp export işlemi uygulayabilirsiniz.
Cevapla
#4
Merhaba arkadasım . nesnede fazla detay yok ise DWG olarak masaüstüne kaydedin Autocad ile actıgınızda bu dosyayı FBX olarak kaydedip max ortamında açın ozaman tek bir bütün olarak görecektir . iyi çalışmalar
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#5
gürkan, post: 111984, member: 7844 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Merhaba,
Attach işlemi uygulamadan, import edilmiş objeyi seçin Compound Objects altında ProBoolean seçin pick operation tipini union olarak seçin start picking seçin ve diğer objeyi seçin. Bu aşamadan sonra ister mesh cismi veya edit.poly dönüştürüp export işlemi uygulayabilirsiniz.

Gürkan Bey

Merhaba

Cevabınız için teşekkür ederim.

Nesneyi mport ettiğimde Compound Objecy altında sadece BlobMesh ve Mesher aktif diğerleri proboolean altif değil.
Cevapla
#6
SİNANSOYLU, post: 111963, member: 14410 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Peki kullandığınız programa atıldıktan sonra birleştiremiyormusunuz? Hangi program bu?

Eletronik tasarım programı Proteus
Cevapla
#7
sdsd sdsd, post: 112001, member: 30116 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Gürkan Bey

Merhaba

Cevabınız için teşekkür ederim.

Nesneyi mport ettiğimde Compound Objecy altında sadece BlobMesh ve Mesher aktif diğerleri proboolean altif değil.

Mesh cismine çevirmemiş olabilirsiniz.
Cevapla
#8
gürkan, post: 112028, member: 7844 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Mesh cismine çevirmemiş olabilirsiniz.

mesh cismine nasıl çeviriyoruz.

Nesneyi "convert to editable mesh" yaparak mesh yapıyorum. Ama anladığım kadarı ile yapamıyorum.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  3Ds Max'ten Unity'ye İnport ve Export M. Seyfettin CAN 4 214 16-06-2016, Saat: 11:39
Son Yorum: M. Seyfettin CAN
  3DS Max export mesh sorunu mshunter 3 252 21-03-2016, Saat: 05:46
Son Yorum: mshunter
  Kaplama veya Materyal ile birlikte export nasıl yapılır? Blacklight 7 346 12-08-2015, Saat: 15:44
Son Yorum: İbrahim Baş
  Proxy i eski haline çevirme kominiko 0 162 07-08-2015, Saat: 15:36
Son Yorum: kominiko
  Vertex Çevirme sorunu Hüseyin Hanifi 4 266 20-06-2015, Saat: 11:56
Son Yorum: Hüseyin Hanifi

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.