Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3DS Max export mesh sorunu
#1
Merhaba;
3ds maxde poly olarak modellediğim objeyi fbx olarak export edip tekrar maxe attığımda, tasarım editable mesh olarak geliyor, poligonsayısı da katlanıyor. bu durumu nasıl çözebilirim?
Cevapla
#2
obj olarak exportlasan ? Hep obj ile çalıştım ben ve böyle bir sorun yaşamadım.
Cevapla
#3
Bence exportlarken turbosmooth aktifken exportluyor olabilirsin. yani modifier şeklindeyken. Tekrar 3dsmax aimport ettiğinde turbosmuth collapsed yani, bütünleşmiş şekilde geliyo olabilir.İmport ederken seçeneklerde mesh yada poly olması lazım ayrıca.
Cevapla
#4
obj exportlarken ayrı bir sorunum var tek bir parçaya denk geldiğimde yani projedeki o nesneyi exportlarken max çöküyor, şimdi de ona bakıyorum :)
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Final render karıncalanma sorunu sedatcakmak 5 380 28-06-2017, Saat: 05:06
Son Yorum: unxpect
  3 Ds max Export Alt Seçenekleri Etkin olmuyor thekoan 0 89 31-05-2017, Saat: 02:11
Son Yorum: thekoan
Photo vray renderda prepaastan sonra kapanma sorunu jujucuk 1 127 23-05-2017, Saat: 01:45
Son Yorum: mertkaan
  3dsmax'ten export etme sorunu quaxistr 0 109 26-04-2017, Saat: 22:42
Son Yorum: quaxistr
  Ürün Kataloğu İçin; Gölge Sorunu yavuzhasbal 6 382 24-02-2017, Saat: 11:45
Son Yorum: yavuzhasbal

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.