Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3DS max yaptığım morpher'ları Unity içerisinde kullanamıyorum.
#1
Merhabalar,

Unity içerisinde karakterimin bone dışında yüz hareketleri var. Bu morpher'larda gülme, göz kapayıp açma gibi animasyonlar var. Bunları Unity 3D içerisinde kontrol etmek istiyorum. Fakat export edemedim. Sonrasında farklı bir yol deneyim dedim.

Daha sonra karakterden bağımsız bir circle çizip z ekseni ile morpher'den seçtiğim bir animasyonu "Parameter Wiring #1" ekranında birbirine bağladım. 3DS Max'te circle'ı hareket ettirdiğimde karakterin yüzü sorunsuz oynuyor. Yani circle'ı z ekseninde hareket ettirdiğimde karakterin gözünü kapatıp açabiliyorum. Daha sonra Unity için export ettim. Fakat Unity'de yine oynatamadım. Circle Unity içersinde mevcut fakat x,y,z eksenlerinde kaydırmama rağmen karakterin yüzünde hiçbir değişiklik olmuyor.

3DS Max içerisindeki morpher'ları Unity içerisinde nasıl yönetebilirim ? Uygun bir şekilde nasıl export edebilirim ?

Ayırdığınız zaman için teşekkür ederim.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  3Ds Max'ten Unity'ye İnport ve Export M. Seyfettin CAN 4 221 16-06-2016, Saat: 11:39
Son Yorum: M. Seyfettin CAN
  Morpher sorunu (help me) 78baris78 0 164 22-06-2015, Saat: 13:40
Son Yorum: 78baris78
  3ds max de edge yi kullanamıyorum Hanifi XD 3 259 17-07-2014, Saat: 15:47
Son Yorum: serkanguney
  morpher ve boynes pro bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim eserteknik 2 612 19-01-2013, Saat: 16:12
Son Yorum: eserteknik

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.