Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aceminin elinden
#1







Acemi bölümünde bile kendimi acemi hissetmiş durumdayım :D
Belirtmek istiyorum şu ana kadar öğrendiklerimi uyguladım. kaplama veya ışık hakkında pek bilgim yok. açıkçası bunu yaparken edit poly ide düzgün bilmiyordum. Sinan soylu hocamın (Kendisine çok teşekkür ediyorum) videolarıyla onları da öğreniyorum.
bu çalışmada objeler çoğunlukta diyebilirim. Yani diyeceğim şu ki yeni başladım :D bu yeterlidir :D
3d Studio Max ==>> Vray
Cevapla
#2
Ynt: Aceminin elinden

Modelleme işin temelidir.Ne kadar çok modelleme pratiği yaparsan senin için o kadar iyi olur.Şu anki modelinide bence gayet güzel yapmışsın.Render ve kaplama işlerine geçmeden önce modelleme üzerinde daha fazla  çalışmalar yap.Modelleme öğrenirken en faydalı yöntemide söyliyeyim.Çevrende gördüğün objeleri nasıl modelleyeceğini,kaç farklı yoldan modelleyebileceğini düşün.BElirli bir süre sonra modellemen bu sayede hızlanacak.
Derslerimi Youtubedan izleyebilirsiniz.
http://www.youtube.com/user/awsalli
Silinen dersleri 2 ay gibi bir süre yükleyemeyeceğim.
Cevapla
#3
Ynt: Aceminin elinden

"Awsalli" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Modelleme işin temelidir.Ne kadar çok modelleme pratiği yaparsan senin için o kadar iyi olur.Şu anki modelinide bence gayet güzel yapmışsın.Render ve kaplama işlerine geçmeden önce modelleme üzerinde daha fazla  çalışmalar yap.Modelleme öğrenirken en faydalı yöntemide söyliyeyim.Çevrende gördüğün objeleri nasıl modelleyeceğini,kaç farklı yoldan modelleyebileceğini düşün.BElirli bir süre sonra modellemen bu sayede hızlanacak.

tamamen katılıyorum yazılanlara. bende birşey eklemek istiyorum . modelleme tekniklerini geliştirmek için elbette çok modelleme yapmak gerekiyor ama kendi şahsi gelişimin için aynı modeli değişik yöntemler ilede denemen sart . mesela editpoly&nbsp; ile exturude verdiğin bir yüzeye&nbsp; &nbsp; aynı&nbsp; işlermi&nbsp; editmesh kullanarakta yaparsan ilerde poly ile yapamadığın modellemeyin farklı seçeneklerinide öğrenmiş olursun. mesela&nbsp; bir örnek vereyim daha önce hep edgelerini bridge ile birleştirerek yaptığım pencere modelini bir gün&nbsp; segmeng eklemeyi unutmuştum . sonra acaba probolean ile mi delsem diye düşündüm&nbsp; yoksa&nbsp; aradaki boşluğu editpoly ile exturude yapıp birleştirsemmi diye. kısa keseyim yöntem modellemede hayati önem taşır . sandalyeyi bile modellerken seçeneklerin olamsı gerekir . zira modelleme sonucunda istediğini elde edemesen değiştirmek için birden fazla çare aramak zorunda kalacaksın . modellemen güz<el görünüyor umarım daha iyilerini öğrenirsin . iyi çalışmalar
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#4
Ynt: Aceminin elinden

&quot;Awsalli&quot; Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Modelleme işin temelidir.Ne kadar çok modelleme pratiği yaparsan senin için o kadar iyi olur.Şu anki modelinide bence gayet güzel yapmışsın.Render ve kaplama işlerine geçmeden önce modelleme üzerinde daha fazla&nbsp; çalışmalar yap.Modelleme öğrenirken en faydalı yöntemide söyliyeyim.Çevrende gördüğün objeleri nasıl modelleyeceğini,kaç farklı yoldan modelleyebileceğini düşün.BElirli bir süre sonra modellemen bu sayede hızlanacak.

artık çevrede ne görürsem nasıl yaparım diye düşünüyorum :D önerileriniz için teşekkür ederim. çalışmalarıma devam ediyorum. fazla yoğunum. bir yandan okul bir yandan buradaki videolar bir yandan da ufak bir şeyler yapmaya çalışıyorum =)
3d Studio Max ==>> Vray
Cevapla
#5
Ynt: Aceminin elinden

&quot;kahraman1983&quot; Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
&quot;Awsalli&quot; Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Modelleme işin temelidir.Ne kadar çok modelleme pratiği yaparsan senin için o kadar iyi olur.Şu anki modelinide bence gayet güzel yapmışsın.Render ve kaplama işlerine geçmeden önce modelleme üzerinde daha fazla&nbsp; çalışmalar yap.Modelleme öğrenirken en faydalı yöntemide söyliyeyim.Çevrende gördüğün objeleri nasıl modelleyeceğini,kaç farklı yoldan modelleyebileceğini düşün.BElirli bir süre sonra modellemen bu sayede hızlanacak.

tamamen katılıyorum yazılanlara. bende birşey eklemek istiyorum . modelleme tekniklerini geliştirmek için elbette çok modelleme yapmak gerekiyor ama kendi şahsi gelişimin için aynı modeli değişik yöntemler ilede denemen sart . mesela editpoly&nbsp; ile exturude verdiğin bir yüzeye&nbsp; &nbsp; aynı&nbsp; işlermi&nbsp; editmesh kullanarakta yaparsan ilerde poly ile yapamadığın modellemeyin farklı seçeneklerinide öğrenmiş olursun. mesela&nbsp; bir örnek vereyim daha önce hep edgelerini bridge ile birleştirerek yaptığım pencere modelini bir gün&nbsp; segmeng eklemeyi unutmuştum . sonra acaba probolean ile mi delsem diye düşündüm&nbsp; yoksa&nbsp; aradaki boşluğu editpoly ile exturude yapıp birleştirsemmi diye. kısa keseyim yöntem modellemede hayati önem taşır . sandalyeyi bile modellerken seçeneklerin olamsı gerekir . zira modelleme sonucunda istediğini elde edemesen değiştirmek için birden fazla çare aramak zorunda kalacaksın . modellemen güz<el görünüyor umarım daha iyilerini öğrenirsin . iyi çalışmalar

teşekkür ederim. dediğinizi uygulamaya çalışacağım. zaten çok zevkli sürekli modelleyebilirim galiba :D
3d Studio Max ==>> Vray
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Aceminin yardıma ihtiyacı var (Sketchup içerir) iroquois 12 733 29-03-2016, Saat: 02:40
Son Yorum: SELANT007
  Aceminin İlk İç Mekan Renderı jakabouu 0 433 13-02-2013, Saat: 15:11
Son Yorum: jakabouu
  Bir Aceminin Ankastre Fırını.... jakabouu 8 1,118 11-02-2013, Saat: 16:55
Son Yorum: jakabouu

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.