Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ACİLL YARDIM RENDER ALIRKEN KAPANIYOR ..!!
#1
YENİ BİR PC ALDIM 

ÖZELLİKLER 

İ7 4790K 4 ÇEKİRDEK 8 PARÇAÇIK

ANAKART MSİ Z97-G43 

EKRAN KARTI SAPHİRE 8 GB 

CONSAİR 16 GB RAM

CONSAİR SIVI SOĞUTUCU H100İ GTX 

POWER 800 WATT

SIVI SOĞUTUCUYU YENİ ALDIM BUGÜN AKŞAM TAMİRDEN ALCAM PC Yİ SİZCE SORUN SOGUTUCUDANMIYDI BEN SORUN ONDANDIR DİE YENİ SOĞTUCU TAKMAYA KARAR VERDİM
ARTİST DEĞİLİM AMA FARK YARATMAK KANIMDA VAR!!

PortFoLyo http://trdmax23.wix.com/cg-artist
Cevapla
#2
Konu başlığındaki soruyu bu şekilde cevaplayabilmek bence imkansız.
Cevapla
#3
(22-04-2016, Saat: 12:11)Hüseyin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Konu başlığındaki soruyu bu şekilde cevaplayabilmek bence imkansız.

NEDEN ? Bİ SORUNUM VAR VE SİZDEN YARDIM İSTİYORUM ?
ARTİST DEĞİLİM AMA FARK YARATMAK KANIMDA VAR!!

PortFoLyo http://trdmax23.wix.com/cg-artist
Cevapla
#4
Bu soru donanımcıların inceleyip yardım edebileceği düzeyde bir sorun olarak gözüküyor.

Bunun dışında sizden bir ricam var Caps Lock tuşu açık kalmış zannedersem rica etsem yazılarınınızı büyük harflerle yazmasanız olurmu.

Kolay gelsin.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#5
(22-04-2016, Saat: 12:17)max23 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-04-2016, Saat: 12:11)Hüseyin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Konu başlığındaki soruyu bu şekilde cevaplayabilmek bence imkansız.

NEDEN ? Bİ SORUNUM VAR VE SİZDEN YARDIM İSTİYORUM ?


Ben sorunuza burada çözüm bulamazsınız demiyorum dikkatli okursanız! Bu soruya cevap vermek için hangi sahneden kapanıyor en azından bir imaj resim sahne bilgisi gerekli, mesajınızda göremiyorum. Yaşadığınız soruna bir çok şey sebep olabilir ram, model, ışık vs.
Cevapla
#6
(22-04-2016, Saat: 12:32)Hüseyin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-04-2016, Saat: 12:17)max23 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: NEDEN ? Bİ SORUNUM VAR VE SİZDEN YARDIM İSTİYORUM ?


Ben sorunuza burada çözüm bulamazsınız demiyorum dikkatli okursanız! Bu soruya cevap vermek için hangi sahneden kapanıyor en azından bir imaj resim sahne bilgisi gerekli, mesajınızda göremiyorum. Yaşadığınız soruna bir çok şey sebep olabilir ram, model, ışık vs.
k.bakmayın evet capslock açık kalmış farketmedim. resim şuan çekemyorum ama şöle dieyim rendere başlıyorum biraz ilerliyor son aşamalarda mavi ekran verip kişisel bilgisayarınız bir sorun algıladı diyip pc komple kapanıyor tamamen
ARTİST DEĞİLİM AMA FARK YARATMAK KANIMDA VAR!!

PortFoLyo http://trdmax23.wix.com/cg-artist
Cevapla
#7
forumda büyük harflerin anlamını biliyorum dalgınlıgıma geldi özür dilerim
ARTİST DEĞİLİM AMA FARK YARATMAK KANIMDA VAR!!

PortFoLyo http://trdmax23.wix.com/cg-artist
Cevapla
#8
(22-04-2016, Saat: 12:28)ORHAN ALKAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu soru donanımcıların inceleyip yardım edebileceği düzeyde bir sorun olarak gözüküyor.

Bunun dışında sizden bir ricam var Caps Lock tuşu açık kalmış zannedersem rica etsem yazılarınınızı büyük harflerle yazmasanız olurmu.

Kolay gelsin
teşekürler orhan bey umarım bi yardım gelir
ARTİST DEĞİLİM AMA FARK YARATMAK KANIMDA VAR!!

PortFoLyo http://trdmax23.wix.com/cg-artist
Cevapla
#9
Sürekli aynı yerde takılıp kapanıyorsa oraya odaklanmanız ışık yada model ise silerek denemenizde fayda var.
Cevapla
#10
(22-04-2016, Saat: 12:42)Hüseyin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sürekli aynı yerde takılıp kapanıyorsa oraya odaklanmanız ışık yada model ise silerek denemenizde fayda var.

amd işlemcimle aynı sahneyi 45 dk da render ettim ve ole olsaydı zaten render süresi uzardı kapanma ısınmadan dolayı olasılığı çok yüksek zaten ölçümlerdede  renderde % 90 falan ısınma oluyor
ARTİST DEĞİLİM AMA FARK YARATMAK KANIMDA VAR!!

PortFoLyo http://trdmax23.wix.com/cg-artist
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kayıt esnasında sahne boyutuyla ilgili sorun (Acil Yardım lütfen) hayatim12345 3 317 01-05-2016, Saat: 11:33
Son Yorum: hayatim12345
  iki bilgisayarla render almak? hsatan 8 419 02-01-2016, Saat: 16:08
Son Yorum: gürkan
  Render sorunu glaw 0 320 03-12-2015, Saat: 15:20
Son Yorum: glaw
  Render için sunucu almak mantıklı mı ? mertkaan 4 450 04-11-2015, Saat: 23:03
Son Yorum: oguzk06
  RENDER ÇOK YAVAŞ AKINİLAY 17 1,084 15-10-2015, Saat: 02:14
Son Yorum: İbrahim Baş

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.