Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ailemizin en büyük kişisi
#1
Merhaba, ne modellesem diye düşündüğüm bu günlerde hala hayatta ve 96 yaşında olan babamın anneannesini modellemeye karar verdim.
Umarım beğenirsiniz.

Düzeltme:

@[USER=17]Specular[/USER] dediğiniz gibi yaptım ama 8 subdv leveldaki bir çalışmayı 1 subdv ile keyshot a atınca olmadı 6 ya düşürüp attım oldu.

Eski renderı sildim. Yerine keyshotta aldığım renderı ekledim.

Cevapla
#2
Maşallah, Allah uzun ömürler versin.Model çok güzel olmuş elinize sağlık.Sanırım büyük bölümünde detayları body paint ile verdiniz?Bence bir reflect map çıkarırsanız tadından yenmez.
Cevapla
#3
Specular, post: 92413, member: 17 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Maşallah, Allah uzun ömürler versin.Model çok güzel olmuş elinize sağlık.Sanırım büyük bölümünde detayları body paint ile verdiniz?Bence bir reflect map çıkarırsanız tadından yenmez.
Açıkçası zbrushta modelleyip keyshotta render almak istiyorum ama polygon sayısı çok yüksek olduğu için program hata veriyor.
Ondan zbrushta render almak zorunda kalıyorum oda çok istediğim gibi gerçekçi olmuyor. Photoshopta bir şeyler yapıyorum o kadar.
Reflection map işini biraz araştırayım.
Cevapla
#4
Ellerine Sağlık :) Allah Uzun Ömür Versin. burun üzerinde biraz daha çalışılabilir. Birde yüz hatlarını boyadığın için detaylar kaybolmuş ışık konusunda da kaplama sıkıntı veriyor yansıma anlamında
Cevapla
#5
egeislekel, post: 92414, member: 11219 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Açıkçası zbrushta modelleyip keyshotta render almak istiyorum ama polygon sayısı çok yüksek olduğu için program hata veriyor.
Ondan zbrushta render almak zorunda kalıyorum oda çok istediğim gibi gerçekçi olmuyor. Photoshopta bir şeyler yapıyorum o kadar.
Reflection map işini biraz araştırayım.
Hocam modelin subdvision seviyesi yüksekken normal map çıkarabilirsiniz.Daha sonra subdivision seviyesini düşürüp keyshota o haliyle atarsınız.Normal mapi de eklerseniz yüksek polygon seviyesindeki detaylar kaybolmaz.
Cevapla
#6
Gerçekten güzel olmuş ama söylenilldiği gibi bir specular map çıkarılsa ve o şekilde bir yansıma oluşsa müthiş olur bence.Tek eksik gördüğüm kısım yansıma bu yüzden.
Losers are those who gave up.
Turbosquid | MKCGWORKS | Facebook Sayfam: MK CG Works | E-Mail: mkdesigntr@gmail.com
Cevapla
#7
Bu bahsettiğiniz konu için bildiğiniz tutorial var mı acaba?
Cevapla
#8
Render ve kaplaamada eksiğin var Ege onun dışında gayet iyi
Cevapla
#9
allah uzun ömür versin, Ellerine sağlık abi :)
Cevapla
#10
Specular, post: 92416, member: 17 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hocam modelin subdvision seviyesi yüksekken normal map çıkarabilirsiniz.Daha sonra subdivision seviyesini düşürüp keyshota o haliyle atarsınız.Normal mapi de eklerseniz yüksek polygon seviyesindeki detaylar kaybolmaz.

Dediğiniz gibi low poly zbrush tan export ettim.
Tüm mapleri de aldım keyshot a low poly olarak importladım ama detayları veremiyorum low poly olarak kaldı keyshotta.
Biraz daha detaylı açıklarsanız memnun olurum.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Büyük Kitaplık Deri Koltuk FancyyPotato 6 279 14-08-2016, Saat: 20:58
Son Yorum: FancyyPotato

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.