Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Albüm Oluşturma
#1
Birden fazla albüm nasıl oluşturuluyor arkadaşlar. Bilgisi olan var mı?
Cevapla
#2
Her üyeye tek bir albüm açma yetkisi veriliyor.Ben dahil 2.albümü açamıyorum.
Cevapla
#3
Yönetime sunduk eğer uygun olursa farklı albüm açma yetkisi verilecektir
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#4
bende benzer bir soru soracaktım faklı bir konu açmim dedim.resimleri siteye yani albüme eklemeden direkt paylaşma imkanımız yokmu.
Cevapla
#5
tacettinecevit, post: 96968, member: 12097 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bende benzer bir soru soracaktım faklı bir konu açmim dedim.resimleri siteye yani albüme eklemeden direkt paylaşma imkanımız yokmu.
O yetki sadece yöneticilerde var maalesef.
Cevapla
#6
yöneticilerde derken ben göremedim öyle bir özelliği :)
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#7
SADIK ALÇIK, post: 96978, member: 8496 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yöneticilerde derken ben göremedim öyle bir özelliği :)
Mesaj yazdığımız bölümde cevaplanın yanında ki dosya yükle ile 1 mb sınırı olmak kosuluyla resim ekleyebilirsin Sadık abi
Cevapla
#8
Mesajlara resim ekleyebilmek önemli bence yada dosya upload siteleriyle uğraşmak garip geliyo bu devirde
ha maddi sıkıntı oluyordur birkaç arkadaş destek verebilir sponsor aranırsada reklam filan isterler olmaz kendi yağımızda olsun herşey
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.