Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AMERİKAN TIRI 2/ TRANSFORMERS Sahne % 20...
#1
Uzun zamandır üzerinde çalıştığım projede %20 ye geldim ve sizlerle paylaşmak istiyorum arkadaşlar...

OPTIMUS PRIME ın tır halini kendim yorumluyorum.Tabii Referans resimden esinleniyorum.

Bu çalışma ile eşzamanlı olarak da, DECEPTICON lardan bir tanesi olan BLACKOUT u modelliyorum.Onun modellemesi epey detaylı olduğu için ağır gidiyor doğal olarak.

Tırı bitirince render alıp sizinle paylaşıcam.

Sonra da robotu bitirip ikisini bir sahnede çarpıştırıcam.

Çok detaylı bir işe giriştim ama başaracağım inşallah.

Şu an tırın modellemesi şu aşamada:






ROBOTUN AYAĞINI MODELLİYORUM.HENÜZ ÇOK ERKEN AŞAMALARDA:

Cevapla
#2
Mekanik modellemede Türkiye de bayağı iyisiniz. Final halini merakla bekliyorum :)
Cevapla
#3
Ellerine sağlık İnan hocam kaplayarak gidiyorsun he bitire bitire :))
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#4
İnan Hocanın işlerinin temiz olmasının sebebi beceri ve işine gösterdiği saygı.. Bir an önce olup bitsin istemiyor,detaylara girmektende çekinmiyor. Bence çok iyi bir çalışma olacak. Bekliyoruz. Dodgy
Cevapla
#5
Hi
Enes Durman, post: 88245, member: 2372 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Mekanik modellemede Türkiye de bayağı iyisiniz. Final halini merakla bekliyorum :)


Teşekkürler
Cevapla
#6
SİNANSOYLU, post: 88253, member: 14410 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İnan Hocanın işlerinin temiz olmasının sebebi beceri ve işine gösterdiği saygı.. Bir an önce olup bitsin istemiyor,detaylara girmektende çekinmiyor. Bence çok iyi bir çalışma olacak. Bekliyoruz. Dodgy


Çok güzel özetlemişsin düşüncelerimi üstadım.

Sizlerin beklentilerini boşa çıkarmayacağım Icon_biggrin
Cevapla
#7
HeLLsinG__, post: 88246, member: 941 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ellerine sağlık İnan hocam kaplayarak gidiyorsun he bitire bitire :))


Aynen!

Çünkü böyle detaylı sahneleri komple modelleyip sonra kaplama yapmaya çalışınca çalışmadan daralıyorum ve depresyona giriyorum muhaha

O yüzden de her parçayı modelledikçe hemen kaplamasını yapıyorum.Böylece; sahne bittiğinde kaplamalar da bitmiş olacak ve direkt rendera geçicem.

Herkese tavsiye ederim bu taktiği...
Cevapla
#8
İnan reyizz holeyyyyy HalayciHalayci
Kişisel Site: www.orhanmusellim.com
Cevapla
#9
Orhan Musellim, post: 88262, member: 1 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İnan reyizz holeyyyyy HalayciHalayci


Icon_biggrinIcon_biggrinIcon_biggrinIcon_biggrinLol11
Cevapla
#10
inan Hocam ellerine sağlık bekliyoruz sonucu
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Thumbs Down Sahne Sorunu max 2009 - max 2015 gsmusti125 4 65 27-11-2016, Saat: 14:10
Son Yorum: gsmusti125
  Sahne Denemesi gürkan 0 145 07-10-2016, Saat: 01:39
Son Yorum: gürkan
  Sahne Tavsiyeleri bbbalkisch 3 231 20-12-2015, Saat: 07:05
Son Yorum: İbrahim Baş
  Bina/Bahçe Sahne(Soru+Sahne) YunoJobz 6 321 27-12-2014, Saat: 01:49
Son Yorum: YunoJobz
  SAHNE VE UÇAĞIN POLİGON SAYILARI eskisehir3d 47 3,266 02-09-2013, Saat: 21:47
Son Yorum: Gigantus-3D

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.