Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
anakart ve bazı tavsiyelerde bulunurmusunuz
#1
merhaba şimdi benim bilgisayarımın kasası bross marka ve işlemci çift çekirdek intel E6500 dual core ,
anakart asus p5g41t-m lx,ekran kartı nvdia geforce 9500 gt ,ram 2 gb ddr3 1333 667 mhz harddisk 500 gb sata gözüküyor programdan bakınca şimdi ben mali durumum elverdiğince bunu değiştirmek istesem parçalarını daha iyi özellikli parçalarla değiştirebilirmiyim örneğin ilk önce anakartı
760gm-p23(fx)am3+amd 760g+sb710 ddr3 1333 mhz Dvı&vga anakart ve işlemci olarak
AMD FX X8 8320 Soket AM3+ 3.5GHz 16MB Cache 125W 32nm İşlemci alsam yukarıda belirttiğim bilgisayarıma takıp şimdilik öyle kullanabilirmiyim daha sonra ilerleyen aylarda ram i ve ekran kartını değiştirmeyi düşünüyorum imkanım elverdikçe bide yukarıdaki amd 8 çekirdek işlemciye 760gm-p23(fx)am3+amd 760g+sb710 ddr3 1333 mhz Dvı&vga anakart
olurmu sizin tavsiyeniz nedir uygun fiyata bide bu anakart 16 gb ram desteklermi
Cevapla
#2
Hocam tam bütçenizi belirtirseniz bilgili arkadaşlar net cevap verebilir, ayrıca şahsi fikrim rami şuan biraz arttırsanız fena olmaz gibime geliyor.
Anakart markası belirtmemişsiniz, seçtiğiniz anakart modellerine baktığımda sata3 desteği göremedim. Eğer ilerde ssd hardisk düşünüyorsanız performansta sıkıntı yaşarsınız.
Size Asus M5A97 LE R2.0 AMD 970 SB950 Soket AM3+ DDR3 2133MHZ (O.C.) Sata 3.0 Usb 3.0
öneririm.
Ben fx8350 ile bu anakartın üst versiyonu Evo modelini kullanıyorum gayet memnunum.
Derdi dünya olanın dünya kadar derdi olur. Yunus Emre
Cevapla
#3
ben bunu almayı düşünüyorum anakart olarak 760gm-p23(fx)am3+amd 760g+sb710 ddr3 1333 mhz Dvı&vga anakart dediğim gibi eski pc min kasasına bunu takıp bide 8 işlemcili ram daha sonrada elimden geldiğince 16 gb ram 2 gb ekrantı alıcam ama onları alana kadar eski ram ve ekran kartını kullanmak istiyorum yani bross pc kasasına amd sekiz çekirdek işlemci ve yazdığım anakartı takabilirmiyim acaba diye soruyorum ilk mesajımda ayrıntılı yazdım cevap yazdığın için teşekkürler ömer hocam
Cevapla
#4
o anakartı o kasayı takarsın sorun olmaz. ama o işlemci için anakart tercihin olmamış. çipseti eski bir anakart. üretici web sitesine baktım yazmıyor ama o anakartın desteği 95 w. işlemciye kadar olabilir. am3 cpu ready kısmında negatif yazıyor. alacağın işlemciye uygun olmayabilir, sorun çıkarabilir kısaca. en az 140w. bir anakart almalısın 8320 için. ayrıca ucuz diye 760g çipsetli bir anakart tercih etme derim.

not : anakartın markasını yazmamışsın, msi olduğunu düşünüp ona göre yazdım.
Cevapla
#5
evet markası msi doğru sizce o amd fx 8320 için uygun bir anakart öneriniz var mı düşük maliyetli olan teşekkür ederim oğuz hocam cevap yazdığınız için
Cevapla
#6
msi' nin ne kötü bir web sitesi varmış yahu. anakartların işlemci/bellek destek sayfası yok ya da kimse bulamasın diye bir yerlere gizlemişler. vatanbilgisayardan baktım, o işlemci için alabileceğin en ucuz anakart bu :
http://www.vatanbilgisayar.com/970a-g43-...tml?srt=UP

şu anakartında 140 w. ye kadar desteği varmış ama çipseti 760g çipset. işlemciyi tam performansında kullanamayabilirsin.
http://www.vatanbilgisayar.com/m5a78l-m_...tml?srt=UP
Cevapla
#7
teşekkürler oğuz hocam yardımınız için saolun
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.