Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Animasyonda Kameralar Arasında Geçiş yapma.
#1
arkadaşlar animasyon yaparken, birden çok kamera arasında nasıl geçiş yapılır.
bu geçişler keylerede yansıyacak, render alırken kameralar arasında belirlediğim zamanlarda falan.
biri anlatırsa gerçekten çok memnun olacam, yeni bir çalışma yapıyorum burda takıldım  My  Rolleyes
o_O This Is My Life o_O
Cevapla
#2
Ynt: Animasyonda Kameralar Arasında Geçiş yapma.

Video post olayı var onunla yapmak mümkün :)
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#3
Ynt: Animasyonda Kameralar Arasında Geçiş yapma.

"HeLLsinG__" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Video post olayı var onunla yapmak mümkün :)
Bununla ilgili bir ders varmı, yoksa yapımı basitmi, biliyorsan burada biraz anlatırmısın  Dodgy
o_O This Is My Life o_O
Cevapla
#4
Ynt: Animasyonda Kameralar Arasında Geçiş yapma.

Animasyonunda alacağın kamera görüntülerinin frame numarasını bir kenara not alıp kaydederken video olarak

kameranı seçip mesela camera 6

range kısmına atyorum    120 to 220  şeklinde girip render butonuna basıp

after effectte veya movie maker ile birleştirebilirsin.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#5
Ynt: Animasyonda Kameralar Arasında Geçiş yapma.

bunu izle istersen kafana takılan bir şey olursa tekrar sorabilirsin.

İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#6
Ynt: Animasyonda Kameralar Arasında Geçiş yapma.

"HeLLsinG__" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bunu izle istersen kafana takılan bir şey olursa tekrar sorabilirsin.

Yemin ederim adamın anlatımından, 3ds max'ten soğudum  muhaha ne sıkıcı bir adam :)
emeğin çok sağol akşam izlerim.

"orhanalkan" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Animasyonunda alacağın kamera görüntülerinin frame numarasını bir kenara not alıp kaydederken video olarak

kameranı seçip mesela camera 6

range kısmına atyorum    120 to 220  şeklinde girip render butonuna basıp

after effectte veya movie maker ile birleştirebilirsin.
Orhan hocam anlatım için. teşekkür ederim, inş uygularken bir sorun çıkmaz
o_O This Is My Life o_O
Cevapla
#7
Ynt: Animasyonda Kameralar Arasında Geçiş yapma.

Melih mesele adamın şivesi,anlatım tarzı vs değil onlar Allah'ın o kişiye verdiği özellik ve fıtrat kardeşim önemli olan ne anlatmak istediği istediğin özelliği veya konuyu veriyorsa mesele yok.

Kişilerin şekli ve yapılarını eleştirmek ne tanımadığımız bir insan hakkında konuşulur ne yakın bir arkadaşımıza her iki şekilde de bu bir şekilcilik olacaktır.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#8
Ynt: Animasyonda Kameralar Arasında Geçiş yapma.

"orhanalkan" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Melih mesele adamın şivesi,anlatım tarzı vs değil onlar Allah'ın o kişiye verdiği özellik ve fıtrat kardeşim önemli olan ne anlatmak istediği istediğin özelliği veya konuyu veriyorsa mesele yok.

Kişilerin şekli ve yapılarını eleştirmek ne tanımadığımız bir insan hakkında konuşulur ne yakın bir arkadaşımıza her iki şekilde de bu bir şekilcilik olacaktır.
Teşekkür ederim. zaten ben fazla alaycı biri değilim, özellikle birinin dış görünüşü sesi falan, hiç dalga geçmem.
herzaman iç güzelliğe önem veririm, mesela o adamın dersini izleyecem, onun sayesinde birşeyler öğrenecem ve içimden Allah ondan razı olsun derim,  yukarda yazdığım yorum maksak işin esprisi olsun istedim. artık daha dikkatli olrum Orhan hocam  Embarrassed
o_O This Is My Life o_O
Cevapla
#9
Ynt: Animasyonda Kameralar Arasında Geçiş yapma.

Ya melih ben uyarı yapmadım toplum içindeki davranışlar kişiye kalmıştır sadece fikrimi belirttim o husus sadece bizim için geçerli olmamalı yaşadığımız ömür boyunca insan ilişkilerimizde olmalı hatta bu sesli bile olmamalı sadece ve sadece içimizden gelmeli o ses .
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#10
Ynt: Animasyonda Kameralar Arasında Geçiş yapma.

Tamam Orhan hocam. kusura bakma.  Dodgy
o_O This Is My Life o_O
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Animasyonda materyal CKR90 3 257 08-02-2015, Saat: 02:21
Son Yorum: mehmetkalaman
  Materyalin Çevresini Şeffaf Yapma kominiko 2 256 13-11-2014, Saat: 11:12
Son Yorum: kominiko
  kapalı alan oluşturulan line ile yüzey yapma komando 2 276 06-06-2014, Saat: 22:42
Son Yorum: komando
  VRay Material Yapma - Granit Vapors 10 967 13-03-2014, Saat: 16:11
Son Yorum: B-A
  cismin yarısı tel görünüm yapma (wire ) ahmt_1988 9 630 22-02-2014, Saat: 16:21
Son Yorum: ahmt_1988

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.