Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Animasyonda materyal
#1
Animasyon yaparken toprak görünümünde bir yüzey oluşturmam gerekiyor ve bu yapının kıvrımlı olduğunu gösterecek bir resmi bump kanalına atarak bu görseli hazırlamak istiyorum. Animasyon sürecinde yüzey ve toprak görünümü tamamen sabit kalmalı ancak bump resmine süre içerisinde scale uygulamam gerekiyor. Yani toprak görünümü sabit dururken kıvrımları gösteren bump resmi animasyon halinde olmalı.

Aynı materyal içerisinde bump kanalına ve diffuse kanalına ayrı ayrı uvw map uygulanırsa bunu yapabilirim ancak yapmayı beceremedim, oluyormu bilmiyorum.

Bu animasyonu uygulayabilmek için nasıl bir yöntemle çalışılabilir ?
Cevapla
#2
Texlere animasyon verilebilir mesela u ve v scaleye keyframe verebilirsin
Cevapla
#3
Evet bump kanalında tiling değerlerine key atayarak sorunu çözdüm. Daha önce buradan ebatlandırmayı hiç denememiştim. Yardımınız için teşekkürler.
Cevapla
#4
Sorununu çözmene sevindim.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Materyal Sorunu Lütfen yardım darkeagle56 9 251 08-10-2016, Saat: 23:00
Son Yorum: darkeagle56
  3Ds Max Vray Materyal FancyyPotato 2 231 30-07-2016, Saat: 00:45
Son Yorum: FancyyPotato
  Materyal'i tekrardan bulmak FancyyPotato 2 133 05-07-2016, Saat: 21:43
Son Yorum: FancyyPotato
  3ds Max Materyal Editör Sorunu ka2an 0 173 30-12-2015, Saat: 03:41
Son Yorum: ka2an
  Kaplama veya Materyal ile birlikte export nasıl yapılır? Blacklight 7 359 12-08-2015, Saat: 15:44
Son Yorum: İbrahim Baş

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.