Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Apartment Vilnius
#1
Blender+UE4 ile yaptım.hazır model vardır.
build 4 saat sürdü.Normalde vidyo daha akıcı ama youtube'ta ciddi antialising sıkıntısı var.Çözecem İnşallah.
Yorum ve önerileriniz benim için değerli.
Not: Tam ekran yapmamanız önerilir.



Cevapla
#2
Hocam antialising görmezden geliyorum ve 10 numara olmuş diyorum çok beğendim .Ayrıca dediğiniz üzere render olayını çözdüm tabi bu animasyon olayı hariç . resolitonu maxsimum yapıncada pc kitlendi onuda öğrendim
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#3
Malesef hocam bikaçkez de ben kitledim. Ama bi videoda eleman 4 çözünürlükle alıp psde %25ine küçültüyor. Antialising sıkıntısı epey azalıyor. Animasyon olayı kolay matinee var. Cinematic'in altında. Onu açıp standart keyframe mantığıyla hareketi oluşturuyorsunuz. Birkaç kamera kullandıysanız. Matinee Director ekleyip. Camera movement kısmına seçip directorda enter'e basıyosunuz. Camerayı seçince işlem tamamlanıyor. Youtube'da var bikaç video. Beğenmenize sevindim. Yorumunuz için teşekkür ederim.
Cevapla
#4
Hocam ben size teşekkür ederim her cevabınızda bir altın değerinde bilgi veriyorsunuz.Kendimi geliştirmek için size dünkü yazımı yazdıktan sonra bir deneme yapayım dedim içeri alacağım fbx dosya büyüklüğü 192 mb boyutunda idi 8 gb ram vardı içeri alırken 6 gb çıktı ram kullanmı otomatik kilitlendi % 75 de kaldı malesef kapatmak zorunda kaldım takriben 15-20 dk bekledim işlem yapamadı bilgisayar sanırsam donanım çok düşük olduğundan bir plane üstüne 2 kutudan öteye gitmiyor bizim pc lerde sıkıntı büyük ama gerçekten donanımı sağlam olanlar için bence enteresan güzellikte bir program insan zevk alıyor.


Dipnot : 10:53 az önce denedim exportladığımı bir oda 1 koltuk haline getirdim dosya boyutu 80 mb olduğu halde kitlendi zannedersem unreal ile olan maceram başlamadan burada bitmiş oldu kullanacak olanlara başarılar dilerim.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#5
Böyle çalışmalar gördükçe UE ne daha bir sempati duyuyorum çok iyi olmuş elinize sağlık
Cevapla
#6
Hocam 80mb benim içinde çok fazla. Daha az polygonlu Modeller kullanabilirsiniz. Bende de 8gb ram var. Yöntem olarak koltuğun; blenderda decimate modifier ile polygon sayısını azaltabilirsiniz. Sonrasında Fbx boyutu çok fazla olursa yada polygon sayısı, objeyi parçalamalıyız. Örneğin koltuğun bacakları ayrı, minderi ayrı, sırt kısmı ayrı gibi. Sonrasında bunları sürükleyip ue4'e bırakacağız. Seçeneklerden combine mesh kısmını seçim dışı bırakacağız. Bence hemen vazgeçmeyin hocam ue4 büyük nimet.
Cevapla
#7
(07-09-2016, Saat: 12:05)TahaMeşeli Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Böyle çalışmalar gördükçe UE ne daha bir sempati duyuyorum çok iyi olmuş elinize sağlık

Teşekkür ederim Taha bey. Beğenmenize sevindim. Sizde deneyin çok keyifli bi program.
Cevapla
#8
Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Akşam videoları izlemekten gözlerim kızardı. Hala pek ısınamadık birbirimize ama devam ediyorum. Bakalım ne olacak?
Cevapla
#9
(07-09-2016, Saat: 13:03)umuut1 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Akşam videoları izlemekten gözlerim kızardı. Hala pek ısınamadık birbirimize ama devam ediyorum. Bakalım ne olacak?

Teşekkür ederim umut bey.Bende aynı durumdayım sürekli forum sitelerini takipteyim.Biraz zaman tanırsanız olur İnşallah.Bütün programlar başlangıçta zor görünür.Kolay gelsim

Orhan Hocam şimdi baktım benim fbx dosyalarına hepsinin toplamı 25 mb.
Cevapla
#10
Hocam hızlıca bir sahne oluşturdum kaplamasına uğraşmadım uv olayına belki yine kasar  kapanır diye  2,5 mb  çıktısı 

Bir render aldım  pek materyallere hakim olamasamda ışık hoşuma gitti



resolitonu 6 ile almak  iyi geliyor yoksa diğerleri  normal bakış gibi

        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Modern Design Apartment emrtrn 2 271 09-11-2015, Saat: 20:17
Son Yorum: emrtrn

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.