Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arabanın kapısı arabadan bağımsız oldu
#1
Arkadaşlar gördüğünüz üzere arabanın kapısı evlatlık gibi duruyor araba ayrı duruyor bunu nasıl hallederim ? poligon diziliminden dolayı araba yamuk gibi ancak o kadar poligonu elle düzeltmek imkansız olur heralde. Yardımınlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum
[attachment=3556]
Cevapla
#2
Şahsi fikrim modellemeye en baştan başlayıp kapı kaput vs gibi ayrılacak detayları en son smooth uyguladıktan sonra ayırmak olur. tabi en önemlisi polygon dizilimine dikkat ederek. Birde smoothing group hatlar için püf nokta.
Cevapla
#3
Hüseyin, post: 115709, member: 9 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Şahsi fikrim modellemeye en baştan başlayıp kapı kaput vs gibi ayrılacak detayları en son smooth uyguladıktan sonra ayırmak olur. tabi en önemlisi polygon dizilimine dikkat ederek. Birde smoothing group hatlar için püf nokta.
Hocam ben nasıl ayırcağımı bilmiyorum ilk araba modellememde zaten hepsini tek parça yaptım biraz oyuncak gibi durdu ama güzel olmuştu ilk modellemem şurada:http://www.cgstudyo.com/threads/audi-r8-...der.10889/ bunun dışında ayrı ayrı yapmayı denedim zaten şu anki modelim ayrı ayrı yapıldı ancak kapıda sıkıntı yaşadım. Sizin dediğiniz smoothing groupa bakacağım daha önce denememiştim bide smooth uyguladıktan sonra ayır demişsiniz smoothtan sonra nasıl ayırabilirim ?

Ayrıca bişey daha eklemek istiyorum kullandığım blueprint sıkıntılı olduğu için bu kadar yapabiliyorum poligon dizilimini elimden geldiğince düzeltiyorum nedense bana denk gelen bütün blueprintlerde sıkıntı yaşıyorum oysaki yerleştirmeyi 1 e 1 doğru yapıyorum. Yokmu güzel blueprint :D
Cevapla
#4
Bence de aslında yeniden başlamak iyi gibi.Ama eğer baştan başlamak istemiyorsan kapının uç noktalarındaki vertexleri yanlarındaki vertexler ile editable poly'den attach leyip vertexleri elle düzeltebilirsin.Başka çözümü var mı daha bilmiyorum :)
Cevapla
#5
irfancelal, post: 115715, member: 1089 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bence de aslında yeniden başlamak iyi gibi.Ama eğer baştan başlamak istemiyorsan kapının uç noktalarındaki vertexleri yanlarındaki vertexler ile editable poly'den attach leyip vertexleri elle düzeltebilirsin.Başka çözümü var mı daha bilmiyorum :)
Bu zaten 2. yeniden başlamam oldu hocam canımı sıktı baya artık. Birleşik modellemek ayrı bir sıkıntı ayrı modellemek ayrı bir sıkıntı zaten blueprintler düzgün değil :D Bu arabayı bırakıp başka arabaya geçeyim en iyisi bi tane blueprint buldum bu düzgün gibi artık son şansım buda olmassa bırakıyorum :/
Cevapla
#6
Bence de kesinlikle ayrı ayrı modellemek yanlış kaput kapı vb parçaları. Arabayı tek parça olarak poligonlarla ördükten sonra., örneğin kapının hatları üzerindeki bütün dış edgeleri seç ve split yap, (yada komple kapının üzeriine denk gelen bütün poligonları seç ve detach to element yapabilirsin). sonra shell modifier ekle ve kenarlara swift loop ekleyerek hatları keskinleştir.
Cevapla
#7
Kısa bi bideo hazırladım sana upload ediyorum şu anda..

https://yadi.sk/d/KComry83nnDqj

benim zamanında yarım kalmış bi araba modelim vardı eski savelerinden birinde yaptım. Umarım işine yarar.
Cevapla
#8
Teşekkür ederim hocam a.r.o
Cevapla
#9
Videoyu açabildin mi, işine yaradı mı Codseus?
Cevapla
#10
Aydın ZENGİNOL, post: 115721, member: 27898 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Videoyu açabildin mi, işine yaradı mı Codseus?
Hocam yarın deneyeceğim videoyu açabildim ancak şuan müsait değilim. Yarın bilgi veririm sıkıntı çıkarsa Dodgy
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  3D Max 2015 V-Ray3D Kurdum Matarial/Map Browser Lis. Yok Oldu vlesyevveysel 3 388 15-11-2014, Saat: 03:14
Son Yorum: İbrahim Baş

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.