Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bezbebek çalışması (Referanslı)
#1
Cinema 4D r17

Standart Gl Render

Madel referansında elleri hoşuma gitmedigi için kendim kafama göre modelledim. Belki Riglerim .
Bununla ilgili küçük bir video da paylaşıcam



KADINA CİNSEL BİR OBJE GÖZÜYLE BAKAN ERKEK,ANNESİNDEN UTANMALIDIR...

https://www.facebook.com/Cinema4dturkiye

http://www.youtube.com/user/luniz35
Cevapla
#2
Çok başarılı olmuş kardeşim gövde üzerindeki kumaş kaplama üzerine gidilebilinir ayrıca bir arka plana entegre etsen harika olur ellerine sağlık.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#3
(22-08-2016, Saat: 11:20)ORHAN ALKAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok başarılı olmuş kardeşim gövde üzerindeki kumaş kaplama üzerine gidilebilinir ayrıca bir arka plana entegre etsen harika olur ellerine sağlık.

Abi çok teşekkür ederim. Güzel texture bulamadım ondan bundan ücretli bir siteden illegal teknik ile bulduğum texture :D küçük hali o yüzden bu kadar oldu. Zamanla hem blender hem c4d devam eden çalışmalar olacak. Abi bunu bu şekilde textureleri ile birlikte blender'e aktarıp rigleyebilirmiyim ?
KADINA CİNSEL BİR OBJE GÖZÜYLE BAKAN ERKEK,ANNESİNDEN UTANMALIDIR...

https://www.facebook.com/Cinema4dturkiye

http://www.youtube.com/user/luniz35
Cevapla
#4
Blendere alabilirsin kardeşim cinema 4d ile denemedim fakat sketchup ve 3ds max ile materyaller FBX formatında geliyordu büyük ihtimalle gelmesi lazım.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#5
(23-08-2016, Saat: 00:29)ORHAN ALKAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Blendere alabilirsin kardeşim cinema 4d ile denemedim fakat sketchup ve 3ds max ile materyaller  FBX  formatında geliyordu büyük ihtimalle gelmesi lazım.

Tamam abi denerim
KADINA CİNSEL BİR OBJE GÖZÜYLE BAKAN ERKEK,ANNESİNDEN UTANMALIDIR...

https://www.facebook.com/Cinema4dturkiye

http://www.youtube.com/user/luniz35
Cevapla
#6
Abi hoş iş güzel yapıyorsun karakterleri de bi harekete bir poza soksan çok daha göz alıcı olacaktır
Cevapla
#7
Aynen kardeşim yapalım
KADINA CİNSEL BİR OBJE GÖZÜYLE BAKAN ERKEK,ANNESİNDEN UTANMALIDIR...

https://www.facebook.com/Cinema4dturkiye

http://www.youtube.com/user/luniz35
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Exterior/Dış Mekan Deneme Çalışması ahmet203 4 155 22-05-2017, Saat: 10:22
Son Yorum: ahmet203
  Mutfak Çalışması kanakan 0 86 18-05-2017, Saat: 22:37
Son Yorum: kanakan
  Exterior/Dış Mekan Çalışması ahmet203 7 248 18-04-2017, Saat: 15:15
Son Yorum: fatih78
  Çevre/Mekan Tasarımı Çalışması zekibismis 1 196 19-03-2017, Saat: 16:19
Son Yorum: A.Salih
  ZBRUSH KARAKTER ÇALIŞMASI 2 Ramin 9 380 13-03-2017, Saat: 17:12
Son Yorum: beyond

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.