Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bi baksanız :)
#1
Hacılar modellemeye başlamak için şunların hepsini indireceğim nasıl

http://www.dosya.tc/server9/hGPR2Z/Mode ... html 

nedionuz :)
Cevapla
#2
Ynt: Bi baksanız :)

Kardeşim ilk önce her bilgi kıymetlidir. indir çalış. ikinci olarak söylemek istediğim bu sitede ciddi anlamda saygı duymamız gereken yaşta ve çoluk cocuk sahibi abilerimiz büyüklerimiz var. hacılar dan  ziyade arkadaşlar gibi uygun bir kelime seni bizlerin arasında daha değerli kılar.  anlıyorum ortamın farklı ama burasıda bir topluluk sonuçta. seviyemizi yükseltelim olurmu genç arkadaşım ?
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#3
Ynt: Bi baksanız :)

[quote="Kahraman  COŞKUN"]
Kardeşim ilk önce her bilgi kıymetlidir. indir çalış. ikinci olarak söylemek istediğim bu sitede ciddi anlamda saygı duymamız gereken yaşta ve çoluk cocuk sahibi abilerimiz büyüklerimiz var. hacılar dan  ziyade arkadaşlar gibi uygun bir kelime seni bizlerin arasında daha değerli kılar.  anlıyorum ortamın farklı ama burasıda bir topluluk sonuçta. seviyemizi yükseltelim olurmu genç arkadaşım ?
[/ kpslm:)))
Cevapla
#4
Ynt: Bi baksanız :)

Kardeşim bir yerden modellemeye başlamalısın kolay nesnelerden başla zor nesnelere girişip yapamadığında ccanın sıkılır,sinirin bozulur max'ten soğursun.

Ayrıca küçük bir not Kahraman abinin dediği gibi bu sitede bizden yaşça büyük abilerimizde mevcut ve bu attığımız yorumları,konuları onlarda görüp okuyor bundan sonraki mesajlarında dediklreimi göz önünde bulundurmalısın bence

ayrıca Türkçemizi güzel kullanalım.
Cevapla
#5
Ynt: Bi baksanız :)

Türkçe  konusunda  yazım anlamında  klavye  hatalarımın çok olduğunun farkındayım. Ama dikkat etmeye çalışıyorum  .Uyarılar  için teşekkürler.  Dodgy
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#6
Ynt: Bi baksanız :)

"Kahraman  COŞKUN" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Türkçe  konusunda  yazım anlamında  klavye  hatalarımın çok olduğunun farkındayım. Ama dikkat etmeye çalışıyorum  .Uyarılar  için teşekkürler.  Dodgy

Solveno ya ithafen yazmıştım abi o mesajı sana değil yanlış anlaşılma olmasın  Dodgy Hi Hi
Cevapla
#7
Ynt: Bi baksanız :)

yok  ben zaten sahsım adına almadım kendi hatalarımı hatırlattın teşekkür etmemin sebebi buydu. yersiz alınganlık yapmadım İbrahim  için ferah olsun  Dodgy
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#8
Ynt: Bi baksanız :)

"solveno" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hacılar modellemeye başlamak için şunların hepsini indireceğim nasıl

http://www.dosya.tc/server9/hGPR2Z/Mode ... html 

nedionuz :)

Hacılar?  YAkında enseye tokat atarsın.. Biraz çeki düzen!
Cevapla
#9
Ynt: Bi baksanız :)

Fazla da yüklenmeyin abiler, solveno kardeş bir öğreten olmadan da hayat öğrenilmez.

3D içinde aynısı geçerli sana tavsiyem sen Sinan Hocamın seti ile başla ve sırası ile git nette rasgele indirdiklerinle 3D den çabuk sıkılırsın küçük objelerle ve Sinan Hocamın ders sırasına göre git. Hatta maddi durumun iyiyse Sinan Hocamın satışta ve kampanyalı olan setinden yararlan.
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#10
Ynt: Bi baksanız :)

"SİNANSOYLU" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"solveno" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hacılar modellemeye başlamak için şunların hepsini indireceğim nasıl

http://www.dosya.tc/server9/hGPR2Z/Mode ... html 

nedionuz :)

Hacılar?  YAkında enseye tokat atarsın.. Biraz çeki düzen!

Yok Abi estafurullah Liseli bir Gencim sonuçta ama kabul Hacı yok  Dodgy Çalışmalara erkenden Başlayacağım Maksadım Oyun Yapmak!
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.