Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bir seçime kaplama eklemek (3dsmax)
#1
Arkadaşlar seçili olan poligonlara alttaki png logoyu eklemek istiyorum. Bir materyal hazırlayıp denediğimde oluyor fakat bu png dosyasını eklediğimde modelin üzerinde görünmüyor. Resimlerdeki gibi durum. Bunu nasıl halledebilirim ?


Cevapla
#2
Paylaştığınız görselle denedim bir sorun yok. Muhtemelen modele uyguladığınız bir modifier'la alakalı.
"Hiçbir şey ülkesinde, hiçbir şey her şeydir" demiş siyah ojeli adam!
Cevapla
#3
Resimdeki gibi seçili haldeyken uvw atarsan görünür.
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#4
hocam uvw eklemeyi bilmiyorum biraz kurcaladım modifier listesinde "uvw map" buldum onu ekledim aşağıdaki gibi oldu.


Tabandaki beyaz arkaplanı nasıl kaldırabilirim ben sadece yazının görünmesini istiyorum. Bu arada modifier olarak sadece turbosmooth var başka modifier eklememiştim.
Cevapla
#5
o yazı ve kırmızı olanı photoshopta aç beyaz yerlere yani gözükmesini istemediğin yere siyah renkle doldur yazının siyahını beyazla doldur sonra bu oluşturduğun resimi kaydet adını opacity diye adlandır veya istediğin ad olabilir farketmez şimdi bu yeni oluşturduğun resmi o materyalin mapindeki opacity kanalına bitmap olarak ekle render aldığında arka plan gözükmeyecektir.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#6
Bu logoyu photoshopta görünmesini istediğiniz yerleri beyaz görünmesini istemediğiniz yerleri siyah olarak düzenleyip opacity kanalına atarsanız sadece logo görünecektir.
Cevapla
#7


hocam sonuç böyle oldu
Cevapla
#8
volkan kardeşim şu videoyu izle anlarsın acilen sana atıyorum videoyu şu an linuxta yım 3ds max açıp gösteremem eğer anlamassan yarın atarım sana resim

        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#9
Volkan kardeş olmadımı sonuç ?
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#10
hocam ilginiz için teşekkür ediyorum fakat burdaki gibi tek bir plane'e kaplama atadığımda problem yaşamıyorum. Konuya eklediğim ilk görüntüdeki seçili olan 2 poligona tek bir kaplama vermeye çalıştım. Vidyoda anlatılanları birebir uyguladım lakin sonuç yine aynı oldu. Jantın üzerinde metal kaplama var, seçili olan 2 poligon da janttan ayrı poligonlar değil. Onları jantın içerisinden detach yapmadan sadece seçip kaplamasını değiştirmeyi bulamadım. Daha doğrusu bitmap ekleyince görünmüyor ya da arkası beyaz oluyor
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  3dsmax vray ayarları yardım cerkestorunu 2 168 28-09-2016, Saat: 12:12
Son Yorum: boraevgar
  3DSMAX physque modiferi bysiverekli 0 143 10-08-2016, Saat: 21:12
Son Yorum: bysiverekli
  3DSMAX Atlasmap ? bysiverekli 0 202 01-08-2016, Saat: 01:56
Son Yorum: bysiverekli
  3DSMAX kutuyu nasıl dolduracaz ? Aydın ZENGİNOL 9 449 13-06-2016, Saat: 02:33
Son Yorum: kjum
  3dsmax 2015 render , kayıtta fulu resim oluşması kenan82 4 290 27-03-2016, Saat: 23:38
Son Yorum: İbrahim Baş

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.