Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[BLENDER] BINA GIRIŞ
#1
BLENDER CYCLES
1000 SAMPLES

Cevapla
#2
Ellerinize sağlık Osman bey gayet güzel ve şık bir çalışma olmuş.Antialising olayı varmı bilmiyorum ama tavan ışıklarda ve ışığın düştüğü metallerin kenarlarında tırtıklar mevcut onlar giderilmelidir birde cycles renderin en nefret ettiğim olayı noiseler gölgelerin olduğu yeri mekan ediyorlar kendilerine emeklerinize sağlık çalışmanızı çok beğendim.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#3
Teşekkür ederim Orhan bey.bildiğim kadarıyla cyclesta direkt antialising yok.Bilen biri yazarsa memnun olurum blender acemisiyim daha.noise'lar baş belası hakkaten ama aşılıyor uzun süren renderlarla.
Cevapla
#4
Orhan hocamında dediği gibi biraz noiselenmeler mevcut. Giderilirse daha işyi olacağına inanıyorum. İyi çalışmalar dilerim.
Cevapla
#5
Render -> Film -> Gaussian Width değerini 3 e getir düzelir diye düşünüyorum bende cycles te acemiyim.
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#6
yorumlar için teşekkür ederim.Birde branched path tracing var onda AA değerleri var onu kurcalayım bakalım ne çıkacak.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Blender Animasyon Çalışmam cyriminal 4 981 16-01-2017, Saat: 14:40
Son Yorum: cyriminal
  Blender Bina Cephe Çalışmam cyriminal 4 539 20-10-2016, Saat: 16:50
Son Yorum: cyriminal
  Blender ikinci bina çalışmam cyriminal 3 458 26-08-2016, Saat: 18:37
Son Yorum: cyriminal
  Blender İlk Bina Çalışmam cyriminal 2 368 13-08-2016, Saat: 19:55
Son Yorum: cyriminal
  Blender ile yaptıgım ilk çalışma (face) ilyas25 8 557 25-07-2016, Saat: 01:15
Son Yorum: MuhammedYusuf

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.