Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
blender screencast keys yardim!!!!
#1
oncelikle herkese merhaba ve cevabinizdan dolayi teseekur ederim bi sorunla karsilastim BARAN hocanin derslerin izliyorum sivi simulasyonundayim video baslarken BARAN hoca N-dugmesine basarak menu aciyo ve ordanda screencast keys-i aktif hale getiriyodu benim sorum: ben N-harfine basinca diger tum menuler cikiyor fakat birtek screencast keys menusu cikmiyor neden? yardim ederseniz sevinirim

BU arada blender versiyonu: v2.70
Cevapla
#2
versiyon farkı olabilir
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#3





Hayır versiyondan kaynaklı değil sahnede hiçbir şey seçili değilken mausun sol tuşu ile klavyeden D ye basın yazar mausun sağ tuşu ve d ile çizilen çizgileri siler.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#4
Değerli bilgiler için teşekkür ederiz Orhan Hocam
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#5
SADIK ALÇIK, post: 86987, member: 8496 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Değerli bilgiler için teşekkür ederiz Orhan Hocam
Rica ederim Sadık kardeşim bilgi paylaşınca güzel Dodgy
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#6
hocam cok tesekkur ederim bilgiliendirdiginiz icin a.r.o
Cevapla
#7
Rica ederim Dodgy
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Blender Fire Simulation A.Salih 0 90 08-09-2016, Saat: 12:34
Son Yorum: A.Salih
Sad render yardım minyon 11 310 12-08-2016, Saat: 12:17
Son Yorum: minyon
  Acil yardım edin arkadaşlar Shahzoda 3 225 29-06-2016, Saat: 21:18
Son Yorum: gürkan
  Blender Alpha Render Alma A.Salih 2 221 29-05-2016, Saat: 21:19
Son Yorum: A.Salih
  lumion yardım aslıbay 11 540 26-03-2016, Saat: 14:06
Son Yorum: İbrahim Baş

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.