Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bot
#1
3ds max 2009 ve vray 1.5
yorumlar için şimdiden teşekkürler.











Cevapla
#2
Çok güzel çalışma eline sağlık oguzk06...
Cevapla
#3
teşekkür ederim.
Cevapla
#4
oğuz bey ellerinize sağlık biz iki tane box yan yana koyamıyoruz :(
oğuz bey bu arada bi sorum olacak bu dikiş yerlerini nasıl yaptınız ben bu konuda baya bir sıkıntı yaşıyorum ....
Cevapla
#5
çok güzel bir çalışma, ellerinize sağlık.
Cevapla
#6
yusuf kenan, post: 98799, member: 19923 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:oğuz bey ellerinize sağlık biz iki tane box yan yana koyamıyoruz :(
oğuz bey bu arada bi sorum olacak bu dikiş yerlerini nasıl yaptınız ben bu konuda baya bir sıkıntı yaşıyorum ....

inşallah daha iyilerini modellersiniz, bende mükemmel değilim, fırsat buldukça öğrenmeye çabalıyorum. :)
dikiş yerlerini, modelin kaba halini bitirince cut komutu ile kestim. oluşan edgelere 2 kademe chamfer uyguladım. ortada oluşan edgeleri seçip eksi extrude uyguladım. aslında niyetim poligon sayısı artmasın diye kaplama ile dikiş yerlerini göstermekti ama uwmap çıkarmak çok sıktı, bıraktım.

atigames, post: 98800, member: 14695 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:çok güzel bir çalışma, ellerinize sağlık.

teşekkür ederim.
Cevapla
#7
Teşekkürler.....
Cevapla
#8
Taban ve deri aynı görünüyor.İkisinin kaplamaları belirginleşse harika olur.
Cevapla
#9
dokoo, post: 98810, member: 17479 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Taban ve deri aynı görünüyor.İkisinin kaplamaları belirginleşse harika olur.
fark var aslında ama facebooka yüklediğim resimler bunlar, orada biraz kalite düştü. ışık etkisi vs. eklenince kaplamalar pek ayırt edilemiyor.
Cevapla
#10
bir gün bende bunu çizebelecekmiyim acaba.
Çok gerçekçi....
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.