Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boxing Gym(Tamamlandı)
#1
Merhaba Arkadaşlar Fırsat Buldukça Bitirmeye Çalışıyordum. Sonunda Bitti. Render Konusunda Maalesef İyi Değilim. Bütün Modeller Bana Aittir. Hazır Model Kullanmadım. Yapım Aşamaları:http://www.cgstudyo.com/http://cgstudyo....ic.php?t=4
Kullanılan Program:Cinema 4D R14, Standart Render
Render Süresi:Her Biri İçin 12-13 Dakika









Lütfen Eleştirin!  Dodgy
Cevapla
#2
Ynt: Boxing Gym(Tamamlandı)

Ellerin dert görmesin bu haliyle de çok güzel fakat bu detaylı çalışman daha güzel bir renderı hak ediyor.
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#3
Ynt: Boxing Gym(Tamamlandı)

Teşekkür Ederim Sadık Hocam Fakat Cinema 4D Türkçe Kaynak Yok Denecek Kadar Az Render Konusunda Yabancı Kaynaklardan da Pek Birşey Anlaşılmıyor. En Yakın Zamanda Yeni Detaylar Ekleyip Daha Kaliteli Bir Rendera Çalışacağım İnşAllah  Dodgy
Cevapla
#4
Ynt: Boxing Gym(Tamamlandı)

Eline sağlık kobra  Dodgy Cinema 4d hakkında hiç bilgim yok ama eleştiriye açık biri olduğunu gördüğümden gözüme takılan eksiklikleri belirteyim dedim.

Modellemene diyecek sözüm yok. Yalnız ışıklandırma ve render açısından gerçekliği yakalayamamışsın.
Işıklandırma açısından gecemi gündüz mü olacağına karar vermelisin. gece ise dış mekanın karanlık olması gerekiyor. İçerideki ışıklarada biraz loş hal verirsen hoş bir görüntü oluşturursan gayet hoş durur gibi görünüyor.
Gündüz renderı olacaksa pencerelerden girecek güneş ışığının ahşaptaki yansıması gerçekliği çok fazla artıracaktır.

Nacizane görüşlerimdir :)  Hi
Kişisel Sayfam
www.hgdizayn.com
Cevapla
#5
Ynt: Boxing Gym(Tamamlandı)

Hocam Çok Teşekkür Ederim. Eksiklerim Render Ve Işıklandırma Konusunda Bu Alanda Kaynak Sıkıntısı Var Cinema 4D'de İngilizcem Olmadığı İçin Yabancı Kaynaklardan Pek Faydalanamıyorum. Birde Ben Bu Zamana Kadar Hep Modelleme Ve Animasyon Üzerine Çalıştım. Çalışmalarımı UDK, CryEngine Gibi Oyun Motorlarına Export Edip Oralarda Kullanıyorum. O Motorlarda Gerçek Zamanlı Render Olayı Olduğu İçin Render Ayarları Felan Gibi Derdim Olmuyordu. Umarım Kendimi Bu Alanlarda Geliştiririm.  Dodgy
Cevapla
#6
Ynt: Boxing Gym(Tamamlandı)

kobra_1001 emeğine sağlık çok güzel olmuş  Dodgy

Benim gözüme çarpan bi iki şey var onları belirteyim :
-Duvar kaplamasının alt kısmı hani kırmızı tuğlanın alt kısmı sanki kaplama kaymış gibi yani orantısız uzatılmış gibi
-Son renderda ringin iplerini köşelere bağlayan kalın kısımda bi kayma olumş gibi kaplamada
-Ve bu da genel olacak ama diğer hocalarımızın da belirttiği gibi render ve ışıklandırma üzerinde biraz daha özen gösterilirse tadından yenmez  voyvyv:))

İyi çalışmalar  Dodgy
Cevapla
#7
Ynt: Boxing Gym(Tamamlandı)

Teşekkürler Kardeşim Söylediğin Yerlerde Kayma Yok. Sıkıntı Işıklandırma Ve Renderlarda Olduğu İçin Işıklandırmayı Yanlış Yapınca Renderda Bozuldu O Bölgeler. Normalde Kayma Yok Yani. Kendimi Geliştirmeliyim Işıklandırma Ve Renderda Eleştirin İçin Teşekkürler  Dodgy
Cevapla
#8
Ynt: Boxing Gym(Tamamlandı)

"kobra_1001" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Teşekkürler Kardeşim Söylediğin Yerlerde Kayma Yok. Sıkıntı Işıklandırma Ve Renderlarda Olduğu İçin Işıklandırmayı Yanlış Yapınca Renderda Bozuldu O Bölgeler. Normalde Kayma Yok Yani. Kendimi Geliştirmeliyim Işıklandırma Ve Renderda Eleştirin İçin Teşekkürler  Dodgy

Pardon o zaman tek eksiğiniz ışıklandırma zamanla onu da halledip yeni bir renderı düşün derim ben  ;)  Dodgy
Cevapla
#9
Ynt: Boxing Gym(Tamamlandı)

Arkadaslara katılıyorum sahneyi çok güzel modellemiş ve detaylandırmıssınız,ama bu sahne daha güzel bir rendırı hakediyor.
Cevapla
#10
Ynt: Boxing Gym(Tamamlandı)

Teşekkür Ederim. Kendimi Bu Alanda Geliştirmek İçin Çalışacağım.  Dodgy
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yatak Odası(Tamamlandı) Recomer 4 307 28-11-2014, Saat: 20:56
Son Yorum: Recomer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.