Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bridge komutu
#1
Arkadaşlar herkese iyi günler dilerim.Ben 3d maxsa yeni başladım.Youtubeden iç mekan modelleme ile ilgili video seyrediyordum.Adam yaparken PLANE oluşturuyor son Box çizip kapı ve pencere oluşturuyor ve bu boxları çoğaltıp yan duvarları yapıyorve en sonunda BRİDGE komutuyla duvarları birleştiriyor.Adamın yaptığı herşeyi yaptım ama Bridge ye tıklayınca herhangi bir birleşme olmuyor.Ben biraz araştırma yaptım Nesneleri tut ATTACH yap felan diyorlar ama bende yine değişiklik yok. Ben kutuyu çoğaltıp EditPoly diyorum sonra bunları Attach komutuyla bağlıyorum.Acaba burdamı yanlış yapıyorum.Gerçi polygonları tutupda Attach da yaptım yine olmadı.Tam olarak bu işi nasıl yapabilirim. Bilen varsa Allah rızası için söylesin Pazar gününden beri deniyorum ama beceremedim
Cevapla
#2
2 box nesnesini mesela attach yaptınız.. sonrasında birbirine karşılık gelicek poligonları seçip brige komutu vermelisiniz..
Cevapla
#3
Ek olarak yeni başlamışsınız bu ders setini kesinlikle izleyin

http://www.cgstudyo.com/threads/3dsmax-2...yueze.513/
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#4
madem maxe yeni başladın yol yakınken modo maya veya cinema4d den birisine geç, hızlı modelleme yapmak istiyorsanız da modo veya rhinoyu tavsiye ederim.
EY KÜRE SEN Mİ BÜYÜKSÜN BEN Mİ?
Cevapla
#5
Birbirine karşılıklı poligonları seçiyorum ama yinede olmadı.

panubis3d, post: 83960, member: 8651 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:2 box nesnesini mesela attach yaptınız.. sonrasında birbirine karşılık gelicek poligonları seçip brige komutu vermelisiniz..
Cevapla
#6
MELKOR, post: 83962, member: 43 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:madem maxe yeni başladın yol yakınken modo maya veya cinema4d den birisine geç, hızlı modelleme yapmak istiyorsanız da modo veya rhinoyu tavsiye ederim.
Şuanlık pek başka programlara geçme niyetim yok geçmişde çok hata yaptım bir programı öğrenmeden diğerine geçerek.Autacad -Coreldraw-Photoshop kullanıyorum ama üç boyutlu çizim olarak bilgim sıfır derecesinde.
Cevapla
#7
Arkadaşlar şuan uğraşıyorum da extrude veya bevel verdiğimde birbirlerine bakan yüzeyler birbilerine yaklaşıyorlar.ama Bridge de hala bir numara yok
Cevapla
#8
sahnende diyelim 2 adet kutu var 1 ci kutuyu seç convert to editable poly çevir sonra sağ panele geç orda attach butonu var
tıkla ve diğer kutuya tıkla attach ile birleşmiş olacak tek parça haline geldi bu şekilde.

Şimdi face yüzey modunda bridge uygulayacağın yüzeyleri seç ve bridge butonuna tıkla eğer bir işlem yapmıyorsa

bu 2 yüzeyin birbirine çok uzak ve ters açıda durmasından ötürüdür.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#9
ORHAN ALKAN, post: 83980, member: 231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sahnende diyelim 2 adet kutu var 1 ci kutuyu seç convert to editable poly çevir sonra sağ panele geç orda attach butonu var
tıkla ve diğer kutuya tıkla attach ile birleşmiş olacak tek parça haline geldi bu şekilde.

Şimdi face yüzey modunda bridge uygulayacağın yüzeyleri seç ve bridge butonuna tıkla eğer bir işlem yapmıyorsa

bu 2 yüzeyin birbirine çok uzak ve ters açıda durmasından ötürüdür.
Arkadaşım Allah razı olsun ben hepsini secip Edit poly yapıp sonra Attach yapıyodum demekki ondan olmuyormuş
Cevapla
#10
Cümlemizden razı olsun yüce yaradan
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  3D MAX LİNE KOMUTU ademayaz 4 287 11-02-2015, Saat: 00:16
Son Yorum: ademayaz
  Editable Poly'deki Get Stack Selection Komutu mst1984 0 254 26-10-2013, Saat: 20:57
Son Yorum: mst1984
  select and link komutu dargecit15 2 678 19-09-2013, Saat: 13:57
Son Yorum: komando
  max array komutu meroş 9 765 13-06-2013, Saat: 17:04
Son Yorum: SADIK ALÇIK
  Bend komutu ile bükme eğme sorunu Kahraman COŞKUN 11 1,408 18-03-2013, Saat: 04:10
Son Yorum: Kahraman COŞKUN

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.