Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bu normalmi
#1
arkadaşlar vue ile plane üzerinden bir ecosytem oluşturiyim  dedim.. fakat sonuç.. yanlış görmüyor.. isem orda 9 milyarın üzerinde pligon.. var ve bu durum bilgisayarı çok ama çok kasıyor.. bu neden oluyor olabilir
    Haksızlık  At
Cevapla
#2
Ynt: Bu normalmi

Ekosistem bütün araziye ağaç atar.9 milyar polygonda birşey değil.Yaptığınız plane çok büyükse ve ağaçlarıyn hem yoğunlugu hemde boyutu büyükse 9milyar olur.
plane'i küçültün.Densityi azaltın.Ağaç boyutlarını küçültün.
Derslerimi Youtubedan izleyebilirsiniz.
http://www.youtube.com/user/awsalli
Silinen dersleri 2 ay gibi bir süre yükleyemeyeceğim.
Cevapla
#3
Ynt: Bu normalmi

"Awsalli" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ekosistem bütün araziye ağaç atar.9 milyar polygonda birşey değil.Yaptığınız plane çok büyükse ve ağaçlarıyn hem yoğunlugu hemde boyutu büyükse 9milyar olur.
plane'i küçültün.Densityi azaltın.Ağaç boyutlarını küçültün.
dediklerinizin hepsini biliyorumiii vue ile alakam çok... fakat.. ben sadece.. ecosyteme çiçek kattım... okadar.. :)
Cevapla
#4
Ynt: Bu normalmi

Yardım isteğinize Awsalli hocam cevap vermiş fakat biliyorum diyorsunuz? Bildiğiniz birşeyi sormanız ilginç.

Yani cidden sorunu çözmek için mi konu açıyorsunuz anlamadım?

"Sadece çiçek kullandım kasmaması lazım değil mi? Nerede hata yapıyor olabilirim?" şeklinde de yazıp karşı tarafın gönlünü alabilirdiniz...
https://www.facebook.com/hamzacihan.gul

[url="http://www.hamzagulcgi.com"]www.hamzagulcgi.com[/url]

cizgilim@gmail.com

Foruma yeterli zamanı ayıramıyorum, mail yoluyla ulaşırsanız en kısa zamanda cevaplamaya çalışırım :)
Cevapla
#5
Ynt: Bu normalmi

"HSGUL" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yardım isteğinize Awsalli hocam cevap vermiş fakat biliyorum diyorsunuz? Bildiğiniz birşeyi sormanız ilginç.

Yani cidden sorunu çözmek için mi konu açıyorsunuz anlamadım?

"Sadece çiçek kullandım kasmaması lazım değil mi? Nerede hata yapıyor olabilirim?" şeklinde de yazıp karşı tarafın gönlünü alabilirdiniz...

Hamza olay çiçek filan atmakta değil.Büyük bir alanı doldurmak istersen 92milyar çıkar.İster kutu olsun.İster bir çicek.
Derslerimi Youtubedan izleyebilirsiniz.
http://www.youtube.com/user/awsalli
Silinen dersleri 2 ay gibi bir süre yükleyemeyeceğim.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.