Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bugatti Veyron
#1
Bu aracı vakit buldukça yaklaşık 3 günde modelledim.
İyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum
Kullanılan programlar;
Autodesk 3ds max 2016
Keyshot 6.1


Cevapla
#2
çok hoş olmuş elinize sağlık. bir gariplik hissiyatı uyandırdı ama ne olduğunu çözemedim :)
Cevapla
#3
(21-08-2016, Saat: 21:39)FancyyPotato Adlı Kullanıcıdan Alıntı: çok hoş olmuş elinize sağlık. bir gariplik hissiyatı uyandırdı ama ne olduğunu çözemedim :)

Teşekkürler. Arabanın ön kısmındaki ovallik belki garip gelmiş olabilir. Sanırım ön kısmı biraz daha oval olmalı blueprintsler her zaman düzgün olamayabiliyor bu tür hataları mazur görün.
Cevapla
#4
buyrun buda arabanın esinlendiğim bir başka fotoğrafı fakat blueprint ile aynı fotoğraf değil farklılıklar elbet araba paketlerine göre vardır
Cevapla
#5
(21-08-2016, Saat: 21:52)rine Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(21-08-2016, Saat: 21:39)FancyyPotato Adlı Kullanıcıdan Alıntı: çok hoş olmuş elinize sağlık. bir gariplik hissiyatı uyandırdı ama ne olduğunu çözemedim :)

Teşekkürler. Arabanın ön kısmındaki ovallik belki garip gelmiş olabilir. Sanırım ön kısmı biraz daha oval olmalı blueprintsler her zaman düzgün olamayabiliyor bu tür hataları mazur görün.

Mazur görecek birşey yok :) çalışma çok güzel olmuş ve evet o göze garip gelen şey belkide arabanın ön tarafı olabilir :) elinize sağlık tekrardan
Cevapla
#6
Gerçeğinden daha güzel olmuş bence eline sağlık güzel çalışma olmuş.
Cevapla
#7
(21-08-2016, Saat: 23:54)JuMaN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gerçeğinden daha güzel olmuş bence eline sağlık güzel çalışma olmuş.

Teşekkürler :)
Cevapla
#8
Çalışma genel olarak güzel. başlangıç için. Bunun dışında aracın en büyük eksiği keskinlik kazanması gereken yerler yüzeysel duruyor buda aracın hatlarının kaybolmasına sebep oluyor. 

smooth ve yumuşatma teknikleriyle ilgili videolar izlemeni tavsiye ederim. Max 2015 extension 2 ve sonrası için var olan OpenSubdiv Creaset  Modifieriyle alakalı videolar izlemeni tavsiye ederim. Sık ve seyrek segment diziliminin köşe ve kenarlara etkisi konusuna bakabilirsiniz. Modellemeye başlamadan önce ilk yapmanız gerekenler. aracın olabildiğince yüksek çözünürlüklü blueprintini bulmak.  ardından araç magazini temalı sitelerden aracın bol bol açılı fotoğraflarını indirin modelleme kısmında bir çok kör nokta çıkacak. resimler buralarda yardımcı olacaktır. Örnek site olarak NetCarShow öneririm. 
Blueprint hizalama ve oranlama konusuna çok özen gösterin.Sonrasında yüzeylerdeki uyumsuzlukları en aza indirmek için.
bazı videolarda photoshop ile rastgele kesip scale ile ayarlama yapanlar var fakat o şekilde blueprint kesimi önermem.  her açıyı en dış noktasını referans alarak bölün örneğin üst görünümde dikiz aynasının en dış noktası gibi. yada yan görünümde lastiğin en altı .
son olarak blueprint açılarını maxe çağırdıktan sonra daha net ve anlaşılır görünmesi için: Vievport congifure penceresinde Display Performance  kısmının kaplama kalitesi ve netiği ayarı yükseltebilirsiniz.
İnce Düşünmek Sanattır !
Cevapla
#9
(23-08-2016, Saat: 20:38)yunusemredayi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çalışma genel olarak güzel. başlangıç için. Bunun dışında aracın en büyük eksiği keskinlik kazanması gereken yerler yüzeysel duruyor buda aracın hatlarının kaybolmasına sebep oluyor. 

smooth ve yumuşatma teknikleriyle ilgili videolar izlemeni tavsiye ederim. Max 2015 extension 2 ve sonrası için var olan OpenSubdiv Creaset  Modifieriyle alakalı videolar izlemeni tavsiye ederim. Sık ve seyrek segment diziliminin köşe ve kenarlara etkisi konusuna bakabilirsiniz. Modellemeye başlamadan önce ilk yapmanız gerekenler. aracın olabildiğince yüksek çözünürlüklü blueprintini bulmak.  ardından araç magazini temalı sitelerden aracın bol bol açılı fotoğraflarını indirin modelleme kısmında bir çok kör nokta çıkacak. resimler buralarda yardımcı olacaktır. Örnek site olarak NetCarShow öneririm. 
Blueprint hizalama ve oranlama konusuna çok özen gösterin.Sonrasında yüzeylerdeki uyumsuzlukları en aza indirmek için.
bazı videolarda photoshop ile rastgele kesip scale ile ayarlama yapanlar var fakat o şekilde blueprint kesimi önermem.  her açıyı en dış noktasını referans alarak bölün örneğin üst görünümde dikiz aynasının en dış noktası gibi. yada yan görünümde lastiğin en altı .
son olarak blueprint açılarını maxe çağırdıktan sonra daha net ve anlaşılır görünmesi için: Vievport congifure penceresinde Display Performance  kısmının kaplama kalitesi ve netiği ayarı yükseltebilirsiniz.

Yorumunuz için teşekkürler. Blueprintsleri paintde birbirlerinden ayırıyorum. 3ds max e attığımda bulanıklaşıyor fakat bilgisayarımda 1gb ekran kartı var bendeki değerler 1024 ve ona rağmen bulanıklaşmada bir farklılık olmuyor. Değerler yükseltilebiliyor ama bu bilgisayara ne derecede etki eder bilemediğimden ayarları stabil tutuyorum. Yüksek ihtimal sizin bilgisayarınızda 2gb ekran kartı olduğu için değerleriniz daha yüksek gözüküyordur.
Cevapla
#10
Photo 
(23-08-2016, Saat: 21:24)rine Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-08-2016, Saat: 20:38)yunusemredayi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çalışma genel olarak güzel. başlangıç için. Bunun dışında aracın en büyük eksiği keskinlik kazanması gereken yerler yüzeysel duruyor buda aracın hatlarının kaybolmasına sebep oluyor. 

smooth ve yumuşatma teknikleriyle ilgili videolar izlemeni tavsiye ederim. Max 2015 extension 2 ve sonrası için var olan OpenSubdiv Creaset  Modifieriyle alakalı videolar izlemeni tavsiye ederim. Sık ve seyrek segment diziliminin köşe ve kenarlara etkisi konusuna bakabilirsiniz. Modellemeye başlamadan önce ilk yapmanız gerekenler. aracın olabildiğince yüksek çözünürlüklü blueprintini bulmak.  ardından araç magazini temalı sitelerden aracın bol bol açılı fotoğraflarını indirin modelleme kısmında bir çok kör nokta çıkacak. resimler buralarda yardımcı olacaktır. Örnek site olarak NetCarShow öneririm. 
Blueprint hizalama ve oranlama konusuna çok özen gösterin.Sonrasında yüzeylerdeki uyumsuzlukları en aza indirmek için.
bazı videolarda photoshop ile rastgele kesip scale ile ayarlama yapanlar var fakat o şekilde blueprint kesimi önermem.  her açıyı en dış noktasını referans alarak bölün örneğin üst görünümde dikiz aynasının en dış noktası gibi. yada yan görünümde lastiğin en altı .
son olarak blueprint açılarını maxe çağırdıktan sonra daha net ve anlaşılır görünmesi için: Vievport congifure penceresinde Display Performance  kısmının kaplama kalitesi ve netiği ayarı yükseltebilirsiniz.

Yorumunuz için teşekkürler. Blueprintsleri paintde birbirlerinden ayırıyorum. 3ds max e attığımda bulanıklaşıyor fakat bilgisayarımda 1gb ekran kartı var bendeki değerler 1024 ve ona rağmen bulanıklaşmada bir farklılık olmuyor. Değerler yükseltilebiliyor ama bu bilgisayara ne derecede etki eder bilemediğimden ayarları stabil tutuyorum. Yüksek ihtimal sizin bilgisayarınızda 2gb ekran kartı olduğu için değerleriniz daha yüksek gözüküyordur.
paint yerine photoshop kullanmanız çok daha sağlıklı sonuçlar verecektir.  dokular için burdaki ayardan önce kaplama kısmında.şu seçeneği seçmeniz gerekiyor.
Show shaded material in viewport butonuna basılı tutun 2 ci seçenek çıktığında onu tıklayın. siyah beyaz olan değil. mavi beyaz olan damalı tahta olanı.
İnce Düşünmek Sanattır !
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.