Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
büyük bir sorun:(
#1
arkadaşlar ben çizmiş olduğum bir peyzaj projesine bitkilendirme yaptım attığım ağaçlardan sonra dosya boyutu 7.46 gb oldu. ve ekran kilitlendi. yaptığım ilk proje olduğu için sorunu nasıl çözecem bilemiyorum ne yapmam gerekiyor şimdiden teşekkürler
Cevapla
#2
Ynt: büyük bir sorun:(

hazır modellerden kaçının  7,46 gb lik bir  boyutta polygon sayısını tahmin bile edemiyorum.  sorun ağaçlarda . ps ile render sonrası ağaç ekleyin bence  hazır modeller  ps yi çok ama çok kasar render süresinide uzatır
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#3
Ynt: büyük bir sorun:(

bu maxsin kendisi kaç gb ki dosyası bile o kadar olsun.. çok aşırı ya kaçmış poligonlar
Cevapla
#4
Ynt: büyük bir sorun:(

Biraz zahmetli olacak ama kısım kısım çalışmanızın yararı olacaktır. Render alacağınız açıları belirleyin, ön planda kalan yerlerde 3d bitkiler kullanın, detayların seçilemeyeceği bir uzaklıktan sonrasında ise 2d bitkiler ekleyebilirsiniz kasma sıkıntısı olmadan. Her kamera için bu işlemi tekrarlamak zahmetli olsa da en azından daha rahat çalışmanıza yardımcı olacaktır. Bu arada bitkileri proxy olarak kullanırsanız biraz daha rahat edebilirsiniz.

Bir de detaya girmediğiniz sürece çok uçuk poligonlu hazır bitki modelleri kullanmanıza gerek yok. 3DMentor'un bitkileri Evermotion serisindekilere göre genelde çok daha az poligonlu olabiliyor.

Genelde çalışırken bunlara dikkat ediyorum ben. Yardımcı olabilir umarım.
Cevapla
#5
Ynt: büyük bir sorun:(

"urahara" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Biraz zahmetli olacak ama kısım kısım çalışmanızın yararı olacaktır. Render alacağınız açıları belirleyin, ön planda kalan yerlerde 3d bitkiler kullanın, detayların seçilemeyeceği bir uzaklıktan sonrasında ise 2d bitkiler ekleyebilirsiniz kasma sıkıntısı olmadan. Her kamera için bu işlemi tekrarlamak zahmetli olsa da en azından daha rahat çalışmanıza yardımcı olacaktır. Bu arada bitkileri proxy olarak kullanırsanız biraz daha rahat edebilirsiniz.

Bir de detaya girmediğiniz sürece çok uçuk poligonlu hazır bitki modelleri kullanmanıza gerek yok. 3DMentor'un bitkileri Evermotion serisindekilere göre genelde çok daha az poligonlu olabiliyor.

Genelde çalışırken bunlara dikkat ediyorum ben. Yardımcı olabilir umarım.

arkadaşımız güzel bir yöntem söyledi ancak belirtmek isterimki 7,46 gb olacak bir dosya inanılmaz bir polygon sayısı demek bence bitkilerini değiştirmeli az  saıyada polygon içeren bitki kullanmalı ver realistic bölümünü shaded yapmalı ozaman bilgisayar rahatlayacaktır.
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#6
Ynt: büyük bir sorun:(

arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim
Cevapla
#7
Ynt: büyük bir sorun:(

"renas.kevok" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim

Bir sahneye çok fazla sayıda aynı objeden ekleyeceksen proxy kullanmanı öneririm vray ve mentalray de mevcut derslerden kullanımını bulabilirsin
Cevapla
#8
Ynt: büyük bir sorun:(

Bende çok yi sayılmam fakat benim tahminim o hazır objede görünmeyen fazla obje var layerler kısmından bir bak derim
birde customize>preferences>files bölümünün altında Compress on Save kutucuğunu göreceksin onu tıkla öyle kaydet düşecektir.
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  maxte çözemediğim sorun. tolgaozsoy52 6 106 25-04-2017, Saat: 02:36
Son Yorum: redblack
  format attıktan sonra 3ds max ta yaşanan sorun! minyon 7 228 25-12-2016, Saat: 19:52
Son Yorum: İbrahim Baş
  Subdivs ayarları ile ilgili sorun,karıncalanma şeklinde lekelenmeler CKR90 8 2,188 19-02-2016, Saat: 02:04
Son Yorum: ddyyssff
  Renderdaki bu sorun nedir? beyond 13 759 07-01-2016, Saat: 02:21
Son Yorum: beyond
  Vray ışık sorunu (sorun çözüldü) Bluedesigner 2 356 01-01-2016, Saat: 15:36
Son Yorum: gürkan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.