Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciddi Anlamda İlk Çalışmam
#1
Merhaba Arkadaşlar.Eski köy kahvesi çalışmam.Yaklaşık 3-4 saat civarı sürdü model ve kaplaması.Render 45 dk kadar.Öneri ve eleştiriniz çok önemli benim için.Şimdiden teşekkürler.

Evrende bir toz zerreciği kadar değeri olmadığının farkında olmakla birlikte Dünyada bir iz bırakmak için gayret etmektedir.

3ds Max 2012 64-Bit  // V-ray 2.0 2.30.01

Asus G51jx 3D Series User//

https://www.facebook.com/AydnUysal7

https://twitter.com/AydnUysal7
Cevapla
#2
Ynt: Ciddi Anlamda İlk Çalışmam

Cam tek parça gibi kırılmış. Merdiven rıhtları çok yüksek olmuş. Zemine displace veya bump verilmeli diye düşünüyorum. Kapı kaplaması eskitilmiş olsaydı daha etkili olabilirdi.Işık fena olmamış. Ellerine sağlık  Dodgy
Cevapla
#3
Ynt: Ciddi Anlamda İlk Çalışmam

"Feridun Teker" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Cam tek parça gibi kırılmış. Merdiven rıhtları çok yüksek olmuş. Zemine displace veya bump verilmeli diye düşünüyorum. Kapı kaplaması eskitilmiş olsaydı daha etkili olabilirdi.Işık fena olmamış. Ellerine sağlık  Dodgy

Aslında zeminde bump ve displace var nedense şu render aldığım açıda çıkmadı  Blush 45 dk render süresi bekleyince yeinden render almayı gözüm kesmedi  muhaha muhaha
Evrende bir toz zerreciği kadar değeri olmadığının farkında olmakla birlikte Dünyada bir iz bırakmak için gayret etmektedir.

3ds Max 2012 64-Bit  // V-ray 2.0 2.30.01

Asus G51jx 3D Series User//

https://www.facebook.com/AydnUysal7

https://twitter.com/AydnUysal7
Cevapla
#4
Ynt: Ciddi Anlamda İlk Çalışmam

Modelleme gayet başarılı. Farketmişsinizdir zaten; ne kadar detay eklerseniz o kadar güzel olur. Kısacası sabırlı olup sahneyi mümkün olduğunca doldurun.

Kahvehanenin ön kısmına seki gibi bir beton dolanılırsa yeşil kısım bu kadar göze batmaz sanki.

Kaplamalarınızda uvwmap kullanmaya özen gösterin. Çatının yan kısmındaki sünmüş görüntü olmayacaktır.

Objelerin büyüklük olarak birbirlerine olan uyumu zamanla alışılıp düzeltilecek şeyler zaten. Dikkat edilmesi gerek.

Soldaki kırık cam görüntüsünü 1-3 cama yansıtabilirsiniz. Hepsinin ortadan tek bir cam gibi kırılması abes görünüyor.

Güneşin konumu ve gölge kalitesi çok iyi. Render çözünürlüğünü de yükseltirseniz daha detaylı ve kaliteli görünür. Hem daha faydalı yorumlar alabilirsiniz bu sayede.

Eleştiri gelişimin vazgeçilmezi olduğundan aklıma gelen herşeyi yazdım. Asla ve asla şevkinizi kırmak yada sizi incitmek niyetinde değilim.

Hep beraber nice başarılı çalışmalara...
https://www.facebook.com/hamzacihan.gul

[url="http://www.hamzagulcgi.com"]www.hamzagulcgi.com[/url]

cizgilim@gmail.com

Foruma yeterli zamanı ayıramıyorum, mail yoluyla ulaşırsanız en kısa zamanda cevaplamaya çalışırım :)
Cevapla
#5
Ynt: Ciddi Anlamda İlk Çalışmam

"Shooter33" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"Feridun Teker" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Cam tek parça gibi kırılmış. Merdiven rıhtları çok yüksek olmuş. Zemine displace veya bump verilmeli diye düşünüyorum. Kapı kaplaması eskitilmiş olsaydı daha etkili olabilirdi.Işık fena olmamış. Ellerine sağlık  Dodgy

Aslında zeminde bump ve displace var nedense şu render aldığım açıda çıkmadı  Blush 45 dk render süresi bekleyince yeinden render almayı gözüm kesmedi  muhaha muhaha

Render almadan tüm sahneyi render panelinden crop ya da region şekilde render alırsan.Belirlediğin küçük bir açıyı alırsın ve düzeltmeleri kolayca yapabilirsin.
Cevapla
#6
Ynt: Ciddi Anlamda İlk Çalışmam

"HSGUL" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Modelleme gayet başarılı. Farketmişsinizdir zaten; ne kadar detay eklerseniz o kadar güzel olur. Kısacası sabırlı olup sahneyi mümkün olduğunca doldurun.

Kahvehanenin ön kısmına seki gibi bir beton dolanılırsa yeşil kısım bu kadar göze batmaz sanki.

Kaplamalarınızda uvwmap kullanmaya özen gösterin. Çatının yan kısmındaki sünmüş görüntü olmayacaktır.

Objelerin büyüklük olarak birbirlerine olan uyumu zamanla alışılıp düzeltilecek şeyler zaten. Dikkat edilmesi gerek.

Soldaki kırık cam görüntüsünü 1-3 cama yansıtabilirsiniz. Hepsinin ortadan tek bir cam gibi kırılması abes görünüyor.

Güneşin konumu ve gölge kalitesi çok iyi. Render çözünürlüğünü de yükseltirseniz daha detaylı ve kaliteli görünür. Hem daha faydalı yorumlar alabilirsiniz bu sayede.

Eleştiri gelişimin vazgeçilmezi olduğundan aklıma gelen herşeyi yazdım. Asla ve asla şevkinizi kırmak yada sizi incitmek niyetinde değilim.

Hep beraber nice başarılı çalışmalara...

Teşekkür ederim Hamza kardeşim  :)
Yorumların asla incitmez tersine doğru yola gitmem için gerekli şeyler söylediklerin..Diğer çalışmalarımda dikkate alıcam sözlerini..
Evrende bir toz zerreciği kadar değeri olmadığının farkında olmakla birlikte Dünyada bir iz bırakmak için gayret etmektedir.

3ds Max 2012 64-Bit  // V-ray 2.0 2.30.01

Asus G51jx 3D Series User//

https://www.facebook.com/AydnUysal7

https://twitter.com/AydnUysal7
Cevapla
#7
Ynt: Ciddi Anlamda İlk Çalışmam

"Destruction" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Çatıya biraz ayrıntı şart gibi duruyor
Kapı biraz dar geldi bana, eşikte çok yüksek kaplamasıda olmamış duvardaki gibi bir kaplama atılabilir
Işık güzel ayarlanmış
Ellerine sağlık benim naçizane tavsiyem biraz modellemeye ağırlık ver ayrıntılı çalışma yapmaya çalış  Cool11

Modellemem aslında iyidir.Ama makine elemanları için geçerlidir bu iyi yönüm :) 3ds de sıkıntı yaşıyorum diğer programlara alışık olduğumdan dolayı.Komutların işlevlerini unutp şaşırabiliyorum.Ama en yakın zamanda fazlasıyla geliştiricem modellemeyi..Teşekkürler :)
Evrende bir toz zerreciği kadar değeri olmadığının farkında olmakla birlikte Dünyada bir iz bırakmak için gayret etmektedir.

3ds Max 2012 64-Bit  // V-ray 2.0 2.30.01

Asus G51jx 3D Series User//

https://www.facebook.com/AydnUysal7

https://twitter.com/AydnUysal7
Cevapla
#8
Ynt: Ciddi Anlamda İlk Çalışmam

"kaptan" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"Shooter33" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
"Feridun Teker" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Cam tek parça gibi kırılmış. Merdiven rıhtları çok yüksek olmuş. Zemine displace veya bump verilmeli diye düşünüyorum. Kapı kaplaması eskitilmiş olsaydı daha etkili olabilirdi.Işık fena olmamış. Ellerine sağlık  Dodgy

Aslında zeminde bump ve displace var nedense şu render aldığım açıda çıkmadı  Blush 45 dk render süresi bekleyince yeinden render almayı gözüm kesmedi  muhaha muhaha

Render almadan tüm sahneyi render panelinden crop ya da region şekilde render alırsan.Belirlediğin küçük bir açıyı alırsın ve düzeltmeleri kolayca yapabilirsin.

Teşekkür ederim önerin için bunu biliyordum test renderini yaptıktan sonra aldım final renderi zaten.Photo shop efektıne yer ayırmayı unutmusum sadece  muhaha
Evrende bir toz zerreciği kadar değeri olmadığının farkında olmakla birlikte Dünyada bir iz bırakmak için gayret etmektedir.

3ds Max 2012 64-Bit  // V-ray 2.0 2.30.01

Asus G51jx 3D Series User//

https://www.facebook.com/AydnUysal7

https://twitter.com/AydnUysal7
Cevapla
#9
Ynt: Ciddi Anlamda İlk Çalışmam

Sevgili aydın kardeşim arkadaşların yorumlarına katılıyorum güzel bir başlangıç kardeşim.

Mümkün mertebe uvw map ve ince detaylara önem ver kısa sürede çok iyi işler çıkaracağına eminim ellerine sağlık kardeşim.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#10
Ynt: Ciddi Anlamda İlk Çalışmam

Bu çalışmamın üstüne sadece yemek yiyerek ara vermeden 5 saate yakın süredir uğraştığım başka bir çalışma hazırlıyorum Orhan abi.En küçük kaplamasına bile özenle uwm map uyguladım.Çok az işi kaldı render uzun sürmezse eklerim  sabaha karşı...
Evrende bir toz zerreciği kadar değeri olmadığının farkında olmakla birlikte Dünyada bir iz bırakmak için gayret etmektedir.

3ds Max 2012 64-Bit  // V-ray 2.0 2.30.01

Asus G51jx 3D Series User//

https://www.facebook.com/AydnUysal7

https://twitter.com/AydnUysal7
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Restaurant Çalışmam ByORiON 1 62 30-11-2016, Saat: 00:23
Son Yorum: gürkan
Wink Genç Odası Çalışmam :) hayatim12345 2 161 08-10-2016, Saat: 13:53
Son Yorum: Bluedesigner
  zbrush deadpool&wolverine çalışmam dragons00 3 132 21-09-2016, Saat: 00:35
Son Yorum: ORHAN ALKAN
  thor çalışmam dragons00 2 123 16-09-2016, Saat: 22:53
Son Yorum: dragons00
  zbrush orc çalışmam dragons00 2 167 06-08-2016, Saat: 00:46
Son Yorum: dragons00

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.