Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Classic 1968 Shelby GT500KR Mustang
#1
Merhaba Arkadaşlar.. Yine Klasik bir araba ile karşınızdayım.. Bu tarz heybetli ve güçlü araçlara bayılıyorum.. Birkaç farklı renk ile sunum yapmak istedim.. umarım Beğenirsiniz
Not : Araç Hazır Modeldir.
3dsMax , Vray , Ps






Cevapla
#2
Gayet şık bir çalışma olmuş. Arabaının üzerindeki yansımalar oldukçe gerçekçi olmuş yanlız lastikler bence olmamış. Yan yüzlerde marka vb gibi bi bump map eksikliği hissediliyor. Bir de çok aşırı keskin görünüyor lastikler biraz blur sanki daha iyi olabilirdi. GBenel itibarı ile çok hoş bence. Tebrikler ellerinize sağlık.
Cevapla
#3
(22-04-2016, Saat: 15:17)Aydın ZENGİNOL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gayet şık bir çalışma olmuş. Arabaının üzerindeki yansımalar oldukçe gerçekçi olmuş yanlız lastikler bence olmamış. Yan  yüzlerde marka vb gibi bi bump map eksikliği hissediliyor. Bir de çok aşırı keskin görünüyor lastikler biraz blur sanki daha iyi olabilirdi. GBenel itibarı ile çok hoş bence. Tebrikler ellerinize sağlık.

Aynen katılıyorum :) Arabanın gücünün gerisinde kalmış lastikler.
Cevapla
#4
Lastikler Konusunda Haklısınız.. Şuan Üzerinde Çalışıyorum.. Güncelleyeceğim inşallah..
Cevapla
#5
Lastikler güncellenmiştir..
Cevapla
#6
Render güzel ama araç üzerindeki yansımalar background resmi ile entegre olamamış bence. Arabalara kompozit yaparken en önemli olan arka plan resmini yansımalarda yansıtabilmektir :)

Mesela; ben bunu başaramadığım için hiç araba renderı yollamıyorum Heart
Cevapla
#7
Değerli yorumunuz için teşekkürler inan hocam.. Yalnız backround resmi ile kullanmış olduğum hdr aynı hocam.. birebir açıları bile aynı.. araç üzerine düsen yansımalar sahnenin görünmeyen kısmından geliyor.. mesela ön sağ fara bakacak olursak bu açıdan bakıldığında aracın sol tarafındaki çimleri ve yolun bir kısmını görmesi gerekiyor ve öyle de yansımış.. Acaba ben mi yanlış biliyorum hatam var ise affola hocam..
Cevapla
#8
Ya arkadaş o ilk render gerçekten harika. Lastik konusuna bende katılıyorum. Hatta o lastikleri photoshop ile lastik dişleri biraz bulurlayarak bile bu çalışma tamamlanabilir. Valla çok iyi bence dene.
Cevapla
#9
(23-04-2016, Saat: 00:17)SİNANSOYLU Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ya arkadaş o ilk render gerçekten harika. Lastik konusuna bende katılıyorum. Hatta o lastikleri photoshop ile lastik dişleri  biraz bulurlayarak bile bu çalışma tamamlanabilir. Valla çok iyi bence dene.

Teşekkürler Sinan hocam beğenmenize sevindim..Sinan Hocam Arkadaşların uyarıları ve değerli yorumlarını dikkate alarak lastikleri güncelledim.. yan yanak izleri ve biraz da blur verdim ama saırım yeterli gelmemiş.. tekrardan hemen güncelleyeceğim
Cevapla
#10
(23-04-2016, Saat: 00:17)SİNANSOYLU Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ya arkadaş o ilk render gerçekten harika. Lastik konusuna bende katılıyorum. Hatta o lastikleri photoshop ile lastik dişleri  biraz bulurlayarak bile bu çalışma tamamlanabilir. Valla çok iyi bence dene.

Sinan Hocam Söylediğiniz gibi blurladım.. Şimdi daha iyi oldu sanki..
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ford Shelby GT500 RD444 15 2,479 14-09-2013, Saat: 14:25
Son Yorum: İbrahim Baş
  Porsche 911T 1968 Hüseyin 9 1,336 06-09-2013, Saat: 22:07
Son Yorum: SADIK ALÇIK
  Mustang GT 500 Birinci_Element 13 1,302 06-09-2013, Saat: 21:53
Son Yorum: SADIK ALÇIK
  Shelby Cobra 289 1963 Hüseyin 4 802 11-02-2012, Saat: 18:41
Son Yorum: Hüseyin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.