Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ÇÖL HAVASI..
#1
Dünyanın gizemli yerlerini dolaşıyoruz...

Bir arap çölüne sınır olan ve çoğu terkedilmiş evlerden oluşan bir köydeyiz.

Etraf öyle sessiz ki...Sadece hafifçe esen sıcak çöl rüzgarı uğulduyor hafifçe...

Bu kadar sıcakta yolculuk yaptıktan sonra, en azından akşama kadar buranın tadını  çıkarıyoruz.

Çayınızı içerek hararetinizi dindirebilirsiniz  Afiyet olsun...

Cevapla
#2
Ynt: ÇÖL HAVASI..

Orayı bilmemde şuan da gerçekten demli çayımı yudumluyorum tam denk geldi :)

Photoshopta lens correction ve ışık ayarları dışında çalışmalarınızı deforme etmiyorsunuz bu çok güzel ama nacizane o yörelerin genel bitki örtüsüne uygun olan hurma ağaçları yanlış değilsem palmiye hurma ağacı değil yelpaze gibi ona göre ama ona yakın en güzel ağaç bundan sağ geriye serpiştirilebilinir. Evlerin civarına bir kaç tane su küpü büyüklerden olabilir ama bunlar tabi varyasyon olurda olmaz bu sanatçıya yani size kalmış.

Bu şekliylede çok güzel bir çalışma emeklerinize sağlık kutlarım sizi hocam.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#3
Ynt: ÇÖL HAVASI..

Resmi yenileme şansımız olursa sevinirim inan hocam  Hi
Kişisel Site: www.orhanmusellim.com
Cevapla
#4
Ynt: ÇÖL HAVASI..

Hocam burada çay içersek yudum yudum çimento içmiş gibi oluruz, o toz toprak dudağımıza yapışır  muhaha
Elinize sağlık Call of duty sahnesi gibi olmuş hocam  Rolleyes  Exclamation
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#5
Ynt: ÇÖL HAVASI..

"orhanalkan" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Orayı bilmemde şuan da gerçekten demli çayımı yudumluyorum tam denk geldi :)

Photoshopta lens correction ve ışık ayarları dışında çalışmalarınızı deforme etmiyorsunuz bu çok güzel ama nacizane o yörelerin genel bitki örtüsüne uygun olan hurma ağaçları yanlış değilsem palmiye hurma ağacı değil yelpaze gibi ona göre ama ona yakın en güzel ağaç bundan sağ geriye serpiştirilebilinir. Evlerin civarına bir kaç tane su küpü büyüklerden olabilir ama bunlar tabi varyasyon olurda olmaz bu sanatçıya yani size kalmış.

Bu şekliylede çok güzel bir çalışma emeklerinize sağlık kutlarım sizi hocam.

Süper fikirmiş ya... Böyle çalışmalar yine yapıcam ve kesinlikle aklımda tutucam bu öneriyi.Çok teşekkürler.

Teşekkür ederim de yorumunuz için.
Cevapla
#6
Ynt: ÇÖL HAVASI..

"HeLLsinG__" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hocam burada çay içersek yudum yudum çimento içmiş gibi oluruz, o toz toprak dudağımıza yapışır  muhaha
Elinize sağlık Call of duty sahnesi gibi olmuş hocam  Rolleyes  Exclamation

muhaha  Teşekkürler...

"orhanmusellim" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Resmi yenileme şansımız olursa sevinirim inan hocam  Hi

Niye ki resim zaten gayet taze  muhaha

Şaka bir yana; resim bende görünüyor Blush
Cevapla
#7
Ynt: ÇÖL HAVASI..

Hocam ellerinize sağlık bu çalışmanızda bir video ders anlatmıştınız yanlış hatırlamıyorsam ozamandan beridir aklımda ve örnek aldığım bir çalışmanız ellerinize sağlık tekrar tekar  Hi
Cevapla
#8
Ynt: ÇÖL HAVASI..

"İnan Arslan" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Niye ki resim zaten gayet taze  muhaha

Şaka bir yana; resim bende görünüyor Blush

Bende gözükmedi bende anlamadım ki herkes yorum yapınca zaten bi yanlız hissettim kendimi  muhaha
Kişisel Site: www.orhanmusellim.com
Cevapla
#9
Ynt: ÇÖL HAVASI..

Çok güzel ortam şimdi düzeldi resim biliyordum bu çalışmanızı zaten elinize sağlık  Hi
Kişisel Site: www.orhanmusellim.com
Cevapla
#10
Ynt: ÇÖL HAVASI..

"jaanki" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hocam ellerinize sağlık bu çalışmanızda bir video ders anlatmıştınız yanlış hatırlamıyorsam ozamandan beridir aklımda ve örnek aldığım bir çalışmanız ellerinize sağlık tekrar tekar  Hi

Çok sevindim bu denli beğenmenize... Halayci
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kır Havası izzet 13 1,062 19-10-2012, Saat: 15:26
Son Yorum: SİNANSOYLU

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.