Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Corona ile projection yöntemiyle texture bake ederken NormalMap doğru görüntülenmiyor
#1
Sad 
Merhabalar, sorunum başlıktaki gibidir. 

3D Studio Max'te shell verdiğim bir plane'e projection yöntemini kullanarak üstüne dizdiğim piramitleri normalları ile birlikte bake etmesini istiyorum. Renderlar motoru olarak Corona, render elementslarda da Corona maplerini kullanıyorum. Render işlemi bittiğinde boş bir normal map karşıma çıkıyor (ao ve diffuseda sorun yok). Aynı işlemi Vray ile yaptığımda sonuçlar gayet iyi çıkıyor. Bir fikri olan var mı? (Alttaki sonuçlar Corona'ya aittir.)



Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sahneye model import ederken programın donması hadesi 0 302 27-05-2019, Saat: 10:07
Son Yorum: hadesi
  Texture sorunu kominiko 3 844 08-02-2017, Saat: 15:13
Son Yorum: A.Salih
  Texture Hazırlamada Yardım ybarin 1 595 13-06-2016, Saat: 02:29
Son Yorum: kjum
  Corona ve Vray render denemeler chenmy1 4 1,283 17-02-2016, Saat: 05:39
Son Yorum: Aytac A.
  Corona ve ortaya çıkan Noise chenmy1 3 1,124 23-01-2016, Saat: 14:35
Son Yorum: saciddd

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.