Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Deadpool opening sequence by Mathieu Aerni
#1
CG Character artist at Blur Studio - Mathieu Aerni 

 Zbrush and used Ornatrix for 3ds Max 





        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#2
Ya bu nedir valla ileride aktör kalmıcak oyunculuk sektörü çökücek gibime geliyo :)
Cevapla
#3
(25-04-2016, Saat: 18:16)A.Salih Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ya bu nedir valla ileride aktör kalmıcak oyunculuk sektörü çökücek gibime geliyo :)

Aynen katılıyorum şimdi böyle ise bu profesyoneller ilerde neler yaparlar kimbilir.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#4
Uzun bir zaman çok kolay ayırt ediyordum 3d çalışmalar ile gerçek resimleri.. Şimdi de adamın alnındaki parlamadan biraz anladım. Yakında tamamen kaybolacağımız belli oldu.
Cevapla
#5
Filmi izlediğimde bu sahnede gerçek oyuncular oynuyor sanmıştım Laie_72
Cevapla
#6
Yakında oyunculara para vermeye gerek kalmayacak ne de oyuncu kaprisi :) mükemmel ötesi olmuş.
The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
Albert Einstein.
Cevapla
#7
Karakter modellemeye başlamaya hevesleniyodum bırakıyorum bu nedir böyle.
Cevapla
#8
Çok farklı bir döneme başlıyoruz fakat sektör bu şekilde kaybolmaz çünkü onu oynatan aktörler para almaya devam edecektir. Animasyoncular ise bu sektörde firmalar olmadan tek başlarına yapmaları çok sıkıntı model, rigleme, texture'leme , ışık ,o kadar fazla olay varki bunları birleştiren bir prodüksiyon ekibi olmadan bir şey yapamazlar gibime geliyor.
Cevapla
#9
Burda olay modellemeden çok shaderda bence. Aşağıdaki linkten detaylı bir yüzün nasıl oluşturulduğu anlatılmış.
http://gl.ict.usc.edu/Research/DigitalEmily2/
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.