Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Denize Sıfır - 2. çalışmam
#1
(Arkadaşlar yorumlarınız doğrultusunda biraz değişiklik yaptım. Son görüntü aşağıda...) 3ds max, vray ve biraz photoshop (modeller alıntı)... Herbiri benim için altın değerinde olan yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar. 4-5 ay ay öncesinde max le tanışmış biri olarak sayenizde daha hızlı ilerleme sağlıyorum. gibi :)
Cevapla
#2
Işık biraz sert gelmiş Farklı ışık kaynaklarıyla GI kullanabilirsiniz. Bunun dışında su ren olarak güzel ama biraz fazla yumuşak kalmış beyaz köpük vs daha gerçekçi yapabilir. Ayrıca ağaçlar biraz seyrek kalmış ya ağaçların arkasını biraz daha ağaçla destekleyin ya da uzaklarda bir dağ ya da başka bir şey ekleyin.Gökyüzünü gelen ışığa uygun seçim yapın ve Camlara da Reflection ekleyin derim. Kısa sürede Güzel çalışma olmuş:)
Cevapla
#3
rain45, post: 85505, member: 8725 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Işık biraz sert gelmiş Farklı ışık kaynaklarıyla GI kullanabilirsiniz. Bunun dışında su ren olarak güzel ama biraz fazla yumuşak kalmış beyaz köpük vs daha gerçekçi yapabilir. Ayrıca ağaçlar biraz seyrek kalmış ya ağaçların arkasını biraz daha ağaçla destekleyin ya da uzaklarda bir dağ ya da başka bir şey ekleyin.Gökyüzünü gelen ışığa uygun seçim yapın ve Camlara da Reflection ekleyin derim. Kısa sürede Güzel çalışma olmuş:)
Teşekkür ederim... 5 dakikada render aldığımı yazmayı unutmuşum. Dediklerinizin tamamında haklısınız ve içlerinde biri hariç o sorunları halledebilirim. Fakat şu sudaki köpük olayını nasıl çözeceğim? yardımcı olursanız çok sevinirim.
Cevapla
#4
3dMax kullanmıyorum ama mantık aynıdır muhtemelen. Verdiğiniz materialin üzerine noise kanalıyla köpük olabilecek bir noise seçebilirsiniz


Biraz üzerinde uğraşırsanız güzel sonuç alabileceğinizi düşünüyorum. İnşallah yardımcı olabilmişimdir :)

Cevapla
#5
rain45, post: 85518, member: 8725 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:3dMax kullanmıyorum ama mantık aynıdır muhtemelen. Verdiğiniz materialin üzerine noise kanalıyla köpük olabilecek bir noise seçebilirsiniz


Biraz üzerinde uğraşırsanız güzel sonuç alabileceğinizi düşünüyorum. İnşallah yardımcı olabilmişimdir :)

Teşekkür ederim. Biraz kurcalayalım bakalım ne çıkacak...
Cevapla
#6
güzel calisma olmuş ama biraz daha iyi olabilirdi. Motorun orda kum ile motorun üzerinde durduğu zeminin birleşimi beyaz isim pa tlamis gibi duruyor.
Biraz daha ağaç olsaydi hoş görünürdü bide yamuk gibi duruyor ev ama güzel calisma olmuş gercektennn
Cevapla
#7
Teşekkür ederim. Hepsini dikkate alacağım. ve evet ev yamuk, model bu şekildeydi. önden renderınıda koyarım daha net görünür orada.
Cevapla
#8
Elinize sağlık. 4.5 ayda bukadar gelmişsiniz. Bir 4.5 ay daha sonra kaplamalar ve ışıklandırma konusunda da daha iyi olacağınızı umuyorum. Ellerinize sağlık. :)
Cevapla
#9
elinize sağlık ilerliyen zamanda dahada iyi olur kolay gelsin
Cevapla
#10
Sinan hocam sizin sayenizde bu hale gelebildim... Eğitim setiniz sayesinde 3ds max le tanıştım. Size ne kadar teşekkür etsem azdır. 3ds max öğrenmek isteyen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Otel odası ilk çalışmam okalp 3 70 49 dakika önce
Son Yorum: İbrahim Baş
  Cinema 4d Serbest Çalışmam glawchi 3 147 18-11-2016, Saat: 01:52
Son Yorum: A.Salih
  Blender Bina Cephe Çalışmam cyriminal 4 198 20-10-2016, Saat: 16:50
Son Yorum: cyriminal
  Blender ikinci bina çalışmam cyriminal 3 224 26-08-2016, Saat: 18:37
Son Yorum: cyriminal
  Blender İlk Bina Çalışmam cyriminal 2 179 13-08-2016, Saat: 19:55
Son Yorum: cyriminal

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.