Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dıs mekan demir kapı önerisi
#1
Merhaba arkadaşlar çalışmasını yaptığım dış mekanın bahçe kapısını modelliyorum önerilerinizi bekliyorum çok şaşaalı olmasına gerek yok 3 katlı bi apartman bahçe ve araç giriş kapısında takıldım kaldım.
Cevapla
#2
Ynt: dıs mekan demir kapı önerisi

Binanın mimarisine uygun bir model hazırlamızı hem gözü hem sizi yormayacaktır.. Yani misal.. balkon ve merdiven korkulukları aluminyum kaplama olupta bahçe kapısının Ahşap yada ferforje bie yapıda olması sıkıntılı olucaktır.. yani sözün özü mimari çalışmanız size aslında anlatıcaktır.
Cevapla
#3
Ynt: dıs mekan demir kapı önerisi

"SonerKucuktepe" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Binanın mimarisine uygun bir model hazırlamızı hem gözü hem sizi yormayacaktır.. Yani misal.. balkon ve merdiven korkulukları aluminyum kaplama olupta bahçe kapısının Ahşap yada ferforje bie yapıda olması sıkıntılı olucaktır.. yani sözün özü mimari çalışmanız size aslında anlatıcaktır.

evet hocam anladım galiba girişe ferforje yapmak basitleştiriyor(denedim)  aluminyum  tarzı bişeyler yapmaya çalışıorum ama aklıma model gelmiyor kafam durmuş durumda.
Cevapla
#4
Ynt: dıs mekan demir kapı önerisi

jaanki kardeşim en azından bir printscreen eklersen hayal gücümüzü zorlarız görüntüyü görünce bulunan ortama göre daha iyi mantıklı bir yorum yapma şansımız olur.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#5
Ynt: dıs mekan demir kapı önerisi

evet benimde aklımdan geçen oydu ama soner hocamın önerisini dikkate alarak bi çalışma yaptım ancak siz değerli büyüklerime- kardeşlerimin önerisini almam gerekecek kesinlikle.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kapı ile ilgili sorunlar Ghostcastle 2 214 22-04-2016, Saat: 23:10
Son Yorum: İnan Arslan
  Kapı Ve Pencere Problemi Ghostcastle 3 235 18-04-2016, Saat: 01:49
Son Yorum: SİNANSOYLU
  İç Mekan Işık Patlamalası olvlal2 6 277 17-02-2016, Saat: 05:32
Son Yorum: Aytac A.
  Vray İç Mekan Işık Sorunu alex51 9 535 26-01-2016, Saat: 10:37
Son Yorum: Hüseyin
  Dış mekan hazır sahne bulamıyorum mertkaan 4 727 05-09-2015, Saat: 21:15
Son Yorum: mertkaan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.