Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duvarın köşelerindeki ışık sızıntısı?
#1
[attachment=2248] Duvarın köşelerindeki sızıntıyı önleyemediğim için yarım bıraktım çalışmayı... Sebebi nedir veya ne olabilir? Yarıdmlarınız için şimdiden teşekkürler...
Bu dünyanın kaç poligondan oluştuğunu, Render'i için gereken donanım gücünü merak ediyorum. Nasıl bir simülasyondur bu evren...
Cevapla
#2
Işıkları duvardan uzaklastır birazcık ve duvar köşelerinini gerçekten kapalı olduguna emin ol
Cevapla
#3
Kaplamalarınızı Overridemtl ile yapar ve ışığınızı pencerelerden içeri girecek şekilde Ancak pencereye sıfır seviyede olmadan atarsanız . ayrıca Light cache degerlerinize biraz düşürüseniz noiselenme ortadan kalkacaktır . modellemenizde duvarlardaki ışık patlamaları genelde cache değerlerinden kaynaklanır . ışık eger duvar modelinizin içerisinde ise duvarın içide aydınlanır ve dısarıya bir yansıma yapar . bu material yada kaplamanın en zayıf noktasında oluşur . her nekadar 3d max duvar olarak göstersede polylerden oluşan modelinizin içi boştur ve ışık içeride olduğu zaman bir yansıması olacaktır .
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#4
Kahraman COŞKUN, post: 112217, member: 4687 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kaplamalarınızı Overridemtl ile yapar ve ışığınızı pencerelerden içeri girecek şekilde Ancak pencereye sıfır seviyede olmadan atarsanız . ayrıca Light cache degerlerinize biraz düşürüseniz noiselenme ortadan kalkacaktır . modellemenizde duvarlardaki ışık patlamaları genelde cache değerlerinden kaynaklanır . ışık eger duvar modelinizin içerisinde ise duvarın içide aydınlanır ve dısarıya bir yansıma yapar . bu material yada kaplamanın en zayıf noktasında oluşur . her nekadar 3d max duvar olarak göstersede polylerden oluşan modelinizin içi boştur ve ışık içeride olduğu zaman bir yansıması olacaktır .
Cevabınız için teşekkürler... Yukarıdaki render deneme renderi zaten de.. Orada sadece DayLight sistemi var.. extra bir ışık kaynağı yok... acaba sky portal ile ilgili yanlış bir kullanım mı var çalışmamda??
Bu dünyanın kaç poligondan oluştuğunu, Render'i için gereken donanım gücünü merak ediyorum. Nasıl bir simülasyondur bu evren...
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.