Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ekaterina Pushkarova: Creating Ed Harris’ likeness in ZBrush
#1


Sinema için çalışırken Bay Harris tanışma şerefine nail oldum. Değiş tokuş ettik birkaç kelime, hiçbir şey gözlerinin delici bakışı dışında kaldı. Onu yeniden...... onu hatırladım gibi referansım oldu böyle...

Modelleme
Bütün ZBrush hakkında birkaç genel şeyler söyleyebilirim. İlki, zaman ile bu programı bir sanatçı ihtiyaç duyduğu temel fırçalar, alfa ve malzemeler gerekli her şeye sahip olduğuna ikna oldum. Başlangıçta SPolish ve TrimDynamic ile formları karıştırdım sonra modelleme kil oldukça benzer (bir fırça) modelleme için çoğunlukla ClayTubes kullandım. Yüz hacimleri doldurulduktan sonra, her zaman fragmentally çok çalışmazlar onları karıştırma ihtiyacı var. ClayTubes ile sık sık gözenekleri ile alfa uyguluyorum, yoğunluğu ve karıştırın azaltmak. Bütün bu süre boyunca modellik yapıyorum ana beş fırçalar ClayTubes, Standart, Dam_Standard, Şişirmek, Büyütmek. Kelimenin tam anlamıyla kırışıklıkları ve Dam_Standard ile en ince ayrıntısına kadar çizik, ve daha sonra düzenli olarak Büyütmek fırça ile şişirmek. Standart fırça ile alfalar biraz sürükleyin.




Modelleme Fırçalar



Polypaint
Bu doku ile el ile (özellikle damarlar ve noktalar) bir kaç alfa yardımıyla her şeyi çizmeyi tercih ederim. Örneğin cilt için fotoğraf dokunun bir kısmını kullanmaya karar verdiğimde, her zaman ılımlı ve çok hafif, ve her zaman alfa bir kombinasyon ile kullanabilirsiniz. Fotoğraflar aşırı kullanımı resimde biraz belli eder buluyorum. Rembrandt yüz rengi, el ile yapıldığında pigmentasyon ile hafif bir artış bile,, gibi ve bence klasik ressamlar portre bir şekilde farklı ve etkileyici yapar seviyorum. Bölgenin dokusu için önemli (mavimsi) damar ve kılcal damarları sarımsı, çene ve alında ((kırmızımsı)) yanaklar ve burun, (Kızıl) göz çukurlarına, pigmentasyon ile gösteren gözleri, etrafında.




Polypaint

Malzemeler: QuadShaders
Cilt
Özellikle BPR render tek bir pas ile bir etki elde etmek için arama yaparken malzemeler üzerinde oldukça iyi tek bir kontrol var—QuadShaders kullanarak biliyorum. Yaygın shader ilk girdi S1. Anisotropic Yaygın ve Anisotropic Aynasal belirtir çok dikkat edin.

Sınırda “kırmızı kontur” S2 – etkisi. İç Uyum ve Dış Uyum ve Fresnel Faktör de, istenen sonucu elde ettik kadar deneme yapabilirsiniz ile sürgü vardır. Karıştırıcı ayarları dikkat!

S3 Aynasal belirtir. Daha iyi test etmek için Yaygın belirtir kapatın. Burada Anisotropic Yansıtıcı Parlama yayılmasını sorumludur. Karıştırıcı ayarları dikkat! Ekran ve İleri düğmesini ayarlamak için çok modeli ondan sonra çok soluk görünmeyecek Siyah aktif olmalıdır.

Dış Karışım, dikkat tekrar Karıştırıcı ayarları Ayrı S4 – SSS–.

Ortam ayarları dört yuvaları için önemlidir.




Malzeme Deri



Orada üç seçenek: Gölge, AO ve canlı gölgeler ve AO. Gölgelendirme yuvaları her biri olan AO gölge tepki verebilir farklı ayarlar, yani yollar olabilir. İşin karışık olduğunu bir kez görünecektir.

Gözleri
Gözleri ile ilgili olarak, malzeme tekrar Photoshop üzerinde ilk yuvası ve ZBrush varsayılan üçüncü yuvası bazı doku üzerinde yapılan bazı doku olarak QuadShaders.



Göz Malzemeleri



Kil
Kil malzeme aynı, ama Photoshop artı birkaç varsayılan Fırça malzeme oluşturulan ilk yuvası farklı doku ve hafif belirtir üç ek ödeme ne zaman değiştirilmiş.




Malzeme Kil



BPR Filtreleri
BPR filtreleri ZBrush çıkmak için gerek kalmadan son görüntü düzenleme için oldukça hızlı ve kullanışlı bir araçtır. Burada biraz gürültü, bulanıklık, renk düzeltme ve diğer birçok filtreler eklemek, sadece Photoshop katmanları gibi. Daha aşağı kullandım belirli filtreleri görebilirsiniz.




BPR Filtreleri



Şimdiye kadar her şey bir özetini dediği gibi en önemli şey deneme olduğu sonucuna varıyorum. Sadece çocuk—daha fazla çalışırlar, daha çok, çevrelerindeki dünya hakkında bilgi edinin.









        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#2
Valla ne diyeyim hocam. Fotoğraf sanardım bunu. Fakat işler gittikçe kötüye gitmiyor değil. Düşünsenize sizin fotonu alıyorlar 3b hale getirip film yapıyorlar. Bence sektör bu hale gelecek dikkat edelim. :)Blush
Cevapla
#3
Şimdi genç arkadaşlar eski kafalı bir laf ettim diye gülecekler ama, inanın "bugünkü teknolojiyi artık aklım almıyor.."

pc başına geçeli temiz 25 senem var.. işte ivmelenme diye buna denir.. yani düşünün ki karanlık dos işletim sisteminden, windows 3.0 lara geçtiğimizde hala arkaplanda dos çalışıyor olduğunu bildiğimiz için interface'in dos ortamında programlanmış bir arayüz olduğunu biliyorduk.. sonra ne bileyim bios yenilikleriyle, plug'n play ile, floppy disk, crt tüplü monitör, cd-rom ile, dvd ile, ekran kartları ile bünyemiz yavaş yavaş olaya adapte olmaya çalışırken, şimdi geldiğimiz noktada artık bilişimin köklerinin ne olduğundan bile haberdar olmayan bir yeni nesil, teknolojiyi bir bayrak yarışı gibi bu noktadan ele alıp ilerletiyor (bunu eleştiri anlamında söylemiyorum, tespit ve şaşkınlık) Toparlamak gerekirse, hani derler ya para parayı çeker, yani burada işlem hacmi ilerledikçe ivmelenme hızlanıyor ona dikkat çekmek istiyorum.. Pentium PC'ler çıktığında ne bileyim saniyede bilmem kaç milyon işlem yapabiliyordu, sonra bu işin elbet bir teknik limiti vardır diye düşünürken, multi-core yani çok çekirdekli mimari çıktı.. tamam artık sektör standardı senelerce bu olur derken, nano-teknoloji mimari başladı.. Her yeni teknoloji, olayın ufkunu çok çok ileriye taşıyor.. Eğer Allah size bize hepimize ömür verirse önümüzdeki yıllarda ne tip 3d teknikleriyle, yazılımlarıyla, yöntemleriyle, yenilikleriyle karşılaşacağımızı öngöremiyorum çünkü muazzam ilerliyor.. Bu hem heyecan verici, hem de neden daima içimizdeki "öğrenciyi" canlı tutmamız gerektiğinin açıklaması. Paylaşım için teşekkürler Orhan Ağabey, ellerin dert görmesin.
Profil adım SELANT007 olarak değişmiştir.
Bu profile öm göndermeyiniz. Pasiftir.
Cevapla
#4
Rica ederim arkadaşlar.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#5
selant07, post: 117232, member: 31184 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Şimdi genç arkadaşlar eski kafalı bir laf ettim diye gülecekler ama, inanın "bugünkü teknolojiyi artık aklım almıyor.."

pc başına geçeli temiz 25 senem var.. işte ivmelenme diye buna denir.. yani düşünün ki karanlık dos işletim sisteminden, windows 3.0 lara geçtiğimizde hala arkaplanda dos çalışıyor olduğunu bildiğimiz için interface'in dos ortamında programlanmış bir arayüz olduğunu biliyorduk.. sonra ne bileyim bios yenilikleriyle, plug'n play ile, floppy disk, crt tüplü monitör, cd-rom ile, dvd ile, ekran kartları ile bünyemiz yavaş yavaş olaya adapte olmaya çalışırken, şimdi geldiğimiz noktada artık bilişimin köklerinin ne olduğundan bile haberdar olmayan bir yeni nesil, teknolojiyi bir bayrak yarışı gibi bu noktadan ele alıp ilerletiyor (bunu eleştiri anlamında söylemiyorum, tespit ve şaşkınlık) Toparlamak gerekirse, hani derler ya para parayı çeker, yani burada işlem hacmi ilerledikçe ivmelenme hızlanıyor ona dikkat çekmek istiyorum.. Pentium PC'ler çıktığında ne bileyim saniyede bilmem kaç milyon işlem yapabiliyordu, sonra bu işin elbet bir teknik limiti vardır diye düşünürken, multi-core yani çok çekirdekli mimari çıktı.. tamam artık sektör standardı senelerce bu olur derken, nano-teknoloji mimari başladı.. Her yeni teknoloji, olayın ufkunu çok çok ileriye taşıyor.. Eğer Allah size bize hepimize ömür verirse önümüzdeki yıllarda ne tip 3d teknikleriyle, yazılımlarıyla, yöntemleriyle, yenilikleriyle karşılaşacağımızı öngöremiyorum çünkü muazzam ilerliyor.. Bu hem heyecan verici, hem de neden daima içimizdeki "öğrenciyi" canlı tutmamız gerektiğinin açıklaması. Paylaşım için teşekkürler Orhan Ağabey, ellerin dert görmesin.
Ünlülere yol göründü.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Zbrush ile yapılan bir kaç yabancı çalışma chenmy1 0 242 17-04-2016, Saat: 23:45
Son Yorum: chenmy1

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.