Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eski Proje ve Oyunlarım
#1
2007 de bir yarışma için kodladığım c/c++ ve Opengl 64kb demo ve 2011 yaptığım oyun ve demo programlarını sizlere göstermek istedim boş boş HDD de duruyorlardı.

1-64 kb CFintro Kendi oyun motorum ile hazırlandı:

-intro.zip (EKDE)

[attachment=3217]

2-Tictactoe bilgisayara karsı oynuyabilirsiniz:

http://s6.dosya.tc/server5/eouqdl/tictactoe.zip.html

3- Üniversiteye giderken hazırladığım logo:

http://s6.dosya.tc/server5/8mzp73/kkulogo.zip.html

4- 4k denemesi
-4k.zip (EKDE)

[attachment=3218]

5-Honeybee Yarışma Video su:

Ara
Cevapla
#2
Herşey dans ediyor komikHeart başlangıç için güzel geliştirirsen daha güzelide olabilir kpslm:)))
Cevapla
#3
walcom, post: 114954, member: 32114 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Herşey dans ediyor komikHeart başlangıç için güzel geliştirirsen daha güzelide olabilir kpslm:)))

Hangisi için söyledin honey bee için ise o oyunun boyu 20 kb :) sadece 2006 da Almanya'da yapılan 96 kb game compo için hazırladığım bir proje. 8 oyun arasında 4. seçildi.
Ara
Cevapla
#4
honey bee için:)
Cevapla
#5
walcom, post: 114956, member: 32114 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:honey bee için:)

teknik kısmı anlarmısın bilmem ama 96kb ufak bir boyuttur ordaki arı modeli sadece 100 kb a yakın ama oyunun toplam boyutu muzik + ana kod + modeller ve doku dahil 20kilobayt (kb) eğer boyuttan anladıysan sadece onun üzerine kodlandığını anlarsın ve 2006 da yapıldığını göze alırsan zamanına göre fena sayılmaz.
Ara
Cevapla
#6
Yok zaten oyunu beğenmediğimi söylemedim güzel olmuş müzikle çevrenin hareket etmesi hoşuma gitti. Android ve ios için geliştirilip yapılırsa güzel olabilir.
Cevapla
#7
Cidden herşey dans ediyor :D Ama o yıllara göre güzel bence. Bende bu işlere zamanında merak sardım baya bi c++ öğrenmeye çalıştım ilk başta hackerlik falan merak sardım bi kaç hile var çıkardığım ama, oyun motoru nasıl kodlanır nasıl yapılır hiç bilmiyorum tebrik ederim. Nerden öğrendiğinide söylersen bende geliştirmek istiyorum kendimi.
Cevapla
#8
Teknik olarak çok başarılı işler tebrik ederim.. Özellikle 20'kb a bir oyun sığdırmanın ne olduğunu scripting bilmeyen idrak edemez. intro'ya, 4K'ya (antivirüs devredışı bırakmam gerekti .exe dosyası olduğu için potansiyel tehlike sanıyor (false positive), logo çalışmasına hepsine baktım gerçekten bunları kod yazarak yapmak zor iş, tebrikler..

Bence rahatlıkla max-script e giriş yap, sektörde işimize yarayan plugin üretmek senin için çocuk oyuncağı olacaktır..
Profil adım SELANT007 olarak değişmiştir.
Bu profile öm göndermeyiniz. Pasiftir.
Cevapla
#9
selant07, post: 114967, member: 31184 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Teknik olarak çok başarılı işler tebrik ederim.. Özellikle 20'kb a bir oyun sığdırmanın ne olduğunu scripting bilmeyen idrak edemez. intro'ya, 4K'ya (antivirüs devredışı bırakmam gerekti .exe dosyası olduğu için potansiyel tehlike sanıyor (false positive), logo çalışmasına hepsine baktım gerçekten bunları kod yazarak yapmak zor iş, tebrikler..

Bence rahatlıkla max-script e giriş yap, sektörde işimize yarayan plugin üretmek senin için çocuk oyuncağı olacaktır..

Benim zaten 2003 de export pluginim vardi. Kendi oyun motorum için 3dsmaxden direkt olarak export ediyor ve kullanıyordum hatta harita tasarlıyordum :)
Maxscriptte fena olmaz ama plugin yazabiliyorum.
Ara
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.