Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Evcil dino..
#1
Merhaba arkadaşlar.. mart ayında bir bilboard da gördüğüm TV reklamı vasıtası ile başladığım yeni evcil evladımı Nisan ayında Render arena da podyuma çıkarmak için ara ara çalışıyordum (araya bir iki çalışma girince"pilot çalışması ve santorini"  iyice askıya alıp ihmal ettiğim modelimi zbrushtan 2,5 miyon poligon ile geri aldım eğer başarırsam scriptspotta bulduğum bir script yardımı ile bu poligon sayısını düşürüp modellemeyi bitirmeyi hedefliyorum..

şuan sadece kafanın duş yüzeyini seçip detach edip temizlemeye çalıştım onda da ciddi sorunlar oldu.. kimi zaman edgeleri elle seçip üçgenlemeden kurtulmaya çalışıyorum gerçi aşağıdaki render bir çok şeyi anlatıyor olacaktır..

Bu ayda sanırım evde sırasını bekleyecek garibim..  ???


iç yüzeylere daha hiç dokunamadım..
Cevapla
#2
Ynt: Evcil dino..

Müthiş birşey çıkacak sanırım, animasyon olacak mı?
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#3
Ynt: Evcil dino..

Abi Şuan aklımda animasyondan ziyade bir göz doktoru var.. :D Şehla oluyorum sanırım.. modelin durumuna göre hep beraber deneyelim animasyonu Cem abi uygun olurmu?
Cevapla
#4
Ynt: Evcil dino..

"SonerKucuktepe" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Abi Şuan aklımda animasyondan ziyade bir göz doktoru var.. :D Şehla oluyorum sanırım.. modelin durumuna göre hep beraber deneyelim animasyonu Cem abi uygun olurmu?

İnşallah, neden olmasın? Bu iş en sonunda herşeyimizi sattırıp pahalı PC'ler aldıracak bize ya, du bakalım...  Blush
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#5
Ynt: Evcil dino..

Max e geri dönmeden zbrush ta yüzey artırarak seviye seviye bütün detayları ve kaplamayı zbrush ta yapıp sonra zbrush da yüzey sayısını ilk hale indirerek obj olarak max alıp üzerine yüksek detaylı halin kaplama bilgisini içeren kaplamaları max daki düşük poligonlu obj üzerine giydirmek de bir çözüm.Decimition master diye bir eklenti de zbrusta yüzey sayısını azaltıyor duyduğum kadarıyla.Bir de topogun diye yüzey azaltıcı bir program var.Daha çalışma bitmeden (modelleme bitmeden )bu kadar yüzeye sahip olman işini zorlaştırıyor gibi gözüküyor.Bence bu haldeyken olabildiğince sadeleştirip sonra detaya devam daha mantıklı gibi.Eline sağlık,kolay gelsin.
Cevapla
#6
Ynt: Evcil dino..

Eline sağlık Soner Hoca. Bence güzel olacak.

Serdar, animasyon yarışması için biraz daha var.. Ama en az 5 kişiden talep topla, , isimle gel, bir konu belirleyip animasyon yarışması yapalım.  Dodgy muhaha
Cevapla
#7
Ynt: Evcil dino..

Kaplamayı UV master ile hallettim fakat del higher divide yapıp mave atınca istediğim yüzeyi alamadım kaplamada pek istediğim gibi olmadı.. divide 6 olarak export edincede maxte sahne göcüyor anlamadığım şekilde bende seams kısımlarından modeli böldüm.. ayrı ayrı obj doyalar halinde export edip temizlik yapıyorum.. Scriptspot sitesinde NURBS to poly diye bir script buldum kısmen rahatlattı..
Cevapla
#8
Ynt: Evcil dino..

"SİNANSOYLU" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Eline sağlık Soner Hoca. Bence güzel olacak.

Serdar, animasyon yarışması için biraz daha var.. Ama en az 5 kişiden talep topla, , isimle gel, bir konu belirleyip animasyon yarışması yapalım.  Dodgy muhaha

Ben varım, animasyon yarışmasına bişeyler karalarım... Mümkün olduğunca yaratıcılık gerektiren konular belirlenebilirse, daha da eğlenceli olur diye düşünüyorum...
Eğer siz Newton iseniz, başınıza düşen elma bir aksilik değildir.
Cevapla
#9
Ynt: Evcil dino..

Ben de varım ama neyime güveniyorum bilmiyorum ama olsun yarışma bahanesiyle öğreniriz birşeyler.
Cevapla
#10
Ynt: Evcil dino..

Serdar hocam, şizofrenik takıl kendini de saydır.. :D
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.