Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Famas
#1


Yeni bir silah çalışmam.Modellemesi 1 günümü render 1-2 saatimi aldı.3ds Max 2009+Vray+Ps.Yorumlarınızı beklerim.
Cevapla
#2
Ynt: Famas

Ellerine sağlık modelleme fena değil. Ama silahın materiali çok olmamış gibi.  Ayrıca sorun değil ama bu pencere bana çok tanıdık geliyor. muhaha
Cevapla
#3
Ynt: Famas

Eline sağlık modelleme çok güzel ama siyah render için halen facede söylediğim şey gecerli :)
Tasarımın gヅlen yüzü… www.muratguler.net
3D Max Çalışmalarım... http://muratguler.cgarena.com/

[img width=300 height=12]http://i1081.photobucket.com/albums/j342/graffixmurat/alt-ksm.jpg[/img]
Cevapla
#4
Ynt: Famas

"SİNANSOYLU" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ellerine sağlık modelleme fena değil. Ama silahın materiali çok olmamış gibi.  Ayrıca sorun değil ama bu pencere bana çok tanıdık geliyor. muhaha
Evet hocam neden bilmiyorum materiali tam yapamadım.Sanırım keyshota fazla alıştım  EmbarrassedPencere konusunda haklısınız.Okul dönemine girince üşengeçlik en son seviyeye ulaştı. Evil
"apprentice" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Eline sağlık modelleme çok güzel ama siyah render için halen facede söylediğim şey gecerli :)
Teşekkürler hocam.Namlunun rengini ps'de açtım o da olmamış galiba  Rolleyes
Cevapla
#5
Ynt: Famas

İkinci render da ışıkladırmaya (fazlaca yan ışık ve bir ana yön ışığı) ve kaplamanın parlama camsılığı etkisine dikkat edersen daha güzel olacak.İlk renderın ortamı silahla uyumlu değil bence, orda render almak istiyorsan camı kır ve hem cam üzerinde hem de duvarlarda kurşun delikleri,devrilmiş masa ya da sniper yuvası tarzı bir sahne şeklinde sunum yapabilirsin.Eline sağlık,kolay gelsin.
Cevapla
#6
Ynt: Famas

Önerileriniz için teşekkürler.En kısa zamanda deneyicem.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.