Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Golem (Pokemon) Konsepti
#1
Çalışmayı yapım aşamasındayken yaşadığım bir sorun nedeniyle daha önce paylaşmıştım. Şimdi sorunun neden kaynaklandığını buldum ancak sorunu çözemedim. O yüzden istediğim kadar detay veremeden çalışmayı bitirmek durumda kaldım. Muhtemelen daha önce karşılaşmamış kişiler çoktur o yüzden ufak bir açıklama yapayım. Pokemonların gerçekte nasıl görünebileceğini konu alan küçük çaplı bir akım bu aslında. Bu doğrultuda ben de golemi kendimce yansıtmaya çalıştım. Konsept bana ait herhangi bir konsept çizimden bakmadım. Modelin ana topolojisi için Maya kullandım. Detaylar ve sculpting için Mudbox en sonda görselleştirme için de Marmoset Toolbag kullandım. Bu çalışma sculpting ve Mudbox bazında ikinci çalışmam diyebilirim. İlki yine golemdi ancak yeterince güzel olmadığı düşünerek baştan yaptım. Zbrush gibi güçlü bir program varken neden mudbox kullandın diye merak edenler olabilir. Bunun nedeni acaba sculpting yapabilir miyim düşüncesiydi. Zbrush, yaygın kullanılan 3d programlara göre biraz daha farklı ve karışık geliyor bana o yüzden çok basit bir arayüze ve mantığa sahip mudboxla kendimi denemek istedim. Bundan sonra zbrushla devem edeceğim gibi gözüküyor çünkü mudboxın yapabilcekleri zbrushın yanında çok sönük kalıyor. Değerleri yorumlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Modelle ilgili turntable videosu;




[attachment=1882] [attachment=1883] [attachment=1884] [attachment=1885]

Bu da ilk yaptığım hali :)

[attachment=1886]
Cevapla
#2
Dostum iyi bi final olmuş.Çok beğendim eline sağlık.Görselleştirme yaptım dediğin programı ilk kez duydum.Biraz bilgi verebilirmisin?
Cevapla
#3
İbrahim Baş, post: 109635, member: 870 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Dostum iyi bi final olmuş.Çok beğendim eline sağlık.Görselleştirme yaptım dediğin programı ilk kez duydum.Biraz bilgi verebilirmisin?

Teşekkür ederim :) Çok basit ve hızlı bir program hazırladığınız texture dosyalarını programdan bulunan malzemelere atayıp hemen sonuca gidebiliyorsunuz. Tabi dokular benim ki gibi daha basitse programın kendi malzemelerini kullanabiliyorsunuz. Real time olarak çok çok hızlı bir şekilde sonucu gösteriyor. Ayrıca kendi hdrları var buradan ışıkları ve yansımaları detaylı bir şekilde ayarlayamaya imkan sağlıyor. Ayrıca kendi kamera özelikleri ve post-prodüksiyon ayarları da var. Ayrıca yönetici olduğunuz için size sorayım bu programın çok güzel bir özelliği var şimdi anlatsam pek olmayacak ama hemen link vereyim;
https://www.artstation.com/artwork/ironm...df4aa204f6

artstation.com da olduğu gibi buraya da marmoset viewer özelliği eklenirse çok süper olur. Hem böylelikle bir sefer de bütün modeli göstermiş oluruz. Hem de gözden kaçan hatalar daha koaly farkedilir.
Cevapla
#4
Vay anasını çok iyiymiş:D Bunu bi konuşmak lazım diğer yönetici arkadaşlarla
Cevapla
#5
alışılmışın dışında çalışmalara ayrı bir ilgim var.Sculpting başarılı.Final renderı gördüğümü farketmedim yapım aşamaları sandım meğer finalmiş ( siz heykel/büst tarzı bitirmişsiniz ben kaplamalı vs. beklentisindeymişim :) )
Cevapla
#6
ozkanakyurek, post: 109675, member: 18431 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:alışılmışın dışında çalışmalara ayrı bir ilgim var.Sculpting başarılı.Final renderı gördüğümü farketmedim yapım aşamaları sandım meğer finalmiş ( siz heykel/büst tarzı bitirmişsiniz ben kaplamalı vs. beklentisindeymişim :) )
Teşekkür ederim yorum için :) öncelikle maalesef herkes sizin gibi düşünmüyor. Türkiye'de 3D denilince insanların yüzde 95'inin aklına mimari çalışmalar geliyor ancak dünya çapında bakarsak benim gözlemlediğim mimari bu işi küçük bir alanı sadece. Buradaki insanların aksine benim de mimari çalışmalar pek ilgimi çekmiyor. Ben daha çok tekil objeler yani araçlar, silahlar ya da en geniş haliyle karakterlerle ilgilenmeyi seviyorum. Evet büst olarak bıraktım çünkü bu aralar sadece modelleme ve sculpting(uygun bir türkçesi var mı bilmiyorum :( )üzerine kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Bu yüzden kaplama işine daha girmedim. Biraz kaplama bilgim var ancak sunumlarımda kullanabilmem için daha da geliştirmem gerekiyor. İlerleyen zamanlarda çalışmalarıma güzel kaplamalar ekleyebilirsem daha güzel şeyler ortaya çıkar diye düşünüyorum :)
Cevapla
#7
CyLaR, post: 109722, member: 12780 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Teşekkür ederim yorum için :) öncelikle maalesef herkes sizin gibi düşünmüyor. Türkiye'de 3D denilince insanların yüzde 95'inin aklına mimari çalışmalar geliyor ancak dünya çapında bakarsak benim gözlemlediğim mimari bu işi küçük bir alanı sadece. Buradaki insanların aksine benim de mimari çalışmalar pek ilgimi çekmiyor. Ben daha çok tekil objeler yani araçlar, silahlar ya da en geniş haliyle karakterlerle ilgilenmeyi seviyorum. Evet büst olarak bıraktım çünkü bu aralar sadece modelleme ve sculpting(uygun bir türkçesi var mı bilmiyorum :( )üzerine kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Bu yüzden kaplama işine daha girmedim. Biraz kaplama bilgim var ancak sunumlarımda kullanabilmem için daha da geliştirmem gerekiyor. İlerleyen zamanlarda çalışmalarıma güzel kaplamalar ekleyebilirsem daha güzel şeyler ortaya çıkar diye düşünüyorum :)

dediklerinize katılıyorum.Ama herşeyde olduğu gibi kaplama da da pratik yapa yapa geliştirilebilir.Bu aralar bende sculpting ve detay üzerine çalışıyorum.Birkaç çalışmam var bittikçe paylaşmak istiyorum.Kaplama konusunda bende ilerleme yolundayım her zamanki gibi ( Bu yol bitmezz :))) )
Cevapla
#8
Hoş olmuş.. Buna kaplama yapmayı düşünmüyormusunuz?
Cevapla
#9
SİNANSOYLU, post: 109745, member: 14410 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hoş olmuş.. Buna kaplama yapmayı düşünmüyormusunuz?
Sinan hocam kaplama konusunda çalışıyorum kendimi biraz geliştireyim bu modele de kaplama yapacağım.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.