Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hamak
#1
İnan hocanın sitesi 3dimparatorlugu'ndaki yarışma modelidir. Model hoşuma gitti basit görünen zor modellerden birisi diyebilirim vakit buldukça bir şeyler ekledim. Fırsat olursa başka çevre düzenlemeleri yapıp render alırım.

3ds max 2013 - Mentalray ham render çıktısıdır.
fileyi tel örgü mantığıyla yaptım sonra detaylandırdım. Gövde kısmını unwrap ile giydirdim. Perde etkisini yakalayamadım onu da araştırıyorum fotoğraftaki gibi etkiyi nasıl yakalarım diye.

Projem


Çizgi render



Final


İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#2
Ynt: Hamak

Ellerine sağlık paşam birebir olmuş Dodgy
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#3
Ynt: Hamak

Teşekkür Orhan abi öyle diyorsan tamamdır.  Icon_biggrin
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#4
Ynt: Hamak

Levent hocam elinize sağlık sadece şu uç kısımda tahta kaplaması uzamış gibi geldi onun dışında çok harika olmuş  Dodgy Hi
Cevapla
#5
Ynt: Hamak

Helal olsun kardeşim, ana kısmı süper modellemişsin  Clap
Cevapla
#6
Ynt: Hamak

eline sağlık Levent çok hoş bir model olmuş perde etkisini de en kısa zamanda halledeceğinden kuşkum yok başarılar  Dodgy
Cevapla
#7
Ynt: Hamak

"Recomer" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Levent hocam elinize sağlık sadece şu uç kısımda tahta kaplaması uzamış gibi geldi onun dışında çok harika olmuş  Dodgy Hi
Teşekkür Recep azıcık kayma olabilir doğrudur. :)

"İnan Arslan" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Helal olsun kardeşim, ana kısmı süper modellemişsin  Clap
Teşekkür İnan hocam elimden geldiğince bağlı kaldım modele fileler detaylar filan ama keyifli bir çalışma oldu unwrapla bir iki şey daha öğrendim bu model sayesinde. :)

"pusu-laci" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:eline sağlık Levent çok hoş bir model olmuş perde etkisini de en kısa zamanda halledeceğinden kuşkum yok başarılar  Dodgy
Teşekkür Fatih abim çok az o etkiyi yakaladım ama tam olmadı perdeden ışığın geçme olayını araştırayım iyice en iyisi güneşlik perdesi şöyle güneşi içeri verecek ama transparan şekilde değil. :)
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#8
Ynt: Hamak

Ellerine sağlık levo, counterda fazla öldürüyon beni ama yine de böyle güzel eserler çıkardığın için seviyom seni
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#9
Ynt: Hamak

"SADIK ALÇIK" Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ellerine sağlık levo, counterda fazla öldürüyon beni ama yine de böyle güzel eserler çıkardığın için seviyom seni

Teşekkür Sadık abi eh orayla burayı karıştırmamak gerek.  Pisgul
İnsanı pes etmek öldürür , teslim olmayı tüm kalbinle reddetmen gerek, ancak o zaman insanlığın ötesine yükselirsin.
ALUCARD

http://heellsinng.blogspot.com/
Cevapla
#10
Ynt: Hamak

Temiz model Levent hocam eline saglik.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hamak 2 :) İbrahim Baş 9 661 02-09-2013, Saat: 01:58
Son Yorum: İbrahim Baş
  Hamak.. İbrahim Baş 20 1,407 25-08-2013, Saat: 16:33
Son Yorum: İbrahim Baş

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.