Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hazır bir tasarıma ek nesne ekleme nasıl oluyor ?
#1
elimde şöyle bir ejderha var ama bunun tam dilinin oraya bir küre yapıştırmak istiyorum hep boğazında duracak nasıl yapabilirim acaba ?


şu ejderha


http://tf3dm.com/3d-model/big-dragon-40-...20634.html
Cevapla
#2
mesela bunu böyle yapıştırmak istiyorum ama hareket ettirince asıl tasarımda sadece şu boynuz gibi şeyler uzuyor yani bunu kafasına tutturamadım.
Cevapla
#3
Big dragon ile cylinder i connect+delete yap ama kafanın üzerinde skinden dolayı deforme olan biryer varsa silindir de etkilenecektir
Cevapla
#4
rain45, post: 92972, member: 8725 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Big dragon ile cylinder i connect+delete yap ama kafanın üzerinde skinden dolayı deforme olan biryer varsa silindir de etkilenecektir


bu sefer de ejderha öylece kaldı asıl tasarımında uçarak yere iniyordu falan şimdi hiç oynamıyor nerede yanlış yaptım acaba ?
Cevapla
#5
güncellll
Cevapla
#6
Ejderhanin altina eklersen modeli otomatik olarak ejderhanin rig sistemi bozulur. Connect+Delete edersen tum wightmapler gider ve tekrar boyamak zorunda kalrisin.

Cozum:
1. Ejderhanin rig sistemini hiyerarside + a basarak ac
2. Kemik sisteminden kafa kemigini bul
3. Objeni kafa kemiginin icine at (kafa kemiginin alt objesi olarak)
4. Objenin renderde gorunebilmesi icin de ust-uste olan iki noktayi da YESIL (her durumda gorunebilir) yap.

Bukadar :D Umarim yardimci olmustur.
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#7
Bak bir null oluştur arasına eklediğin objeyi koy nulle constraint tag ekle Psr ı işaretle gelen link yerini de b_MF_Head ı koy bukadar :)
Cevapla
#8
şaban hocam benden önce davranmış :D
Cevapla
#9
rain45, post: 92998, member: 8725 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:şaban hocam benden önce davranmış :D
alternatifler herzman gereklidir hocam :) constraint de guzel bir cozum
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#10
Shaban Interactive, post: 92996, member: 13097 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ejderhanin altina eklersen modeli otomatik olarak ejderhanin rig sistemi bozulur. Connect+Delete edersen tum wightmapler gider ve tekrar boyamak zorunda kalrisin.

Cozum:
1. Ejderhanin rig sistemini hiyerarside + a basarak ac
2. Kemik sisteminden kafa kemigini bul
3. Objeni kafa kemiginin icine at (kafa kemiginin alt objesi olarak)
4. Objenin renderde gorunebilmesi icin de ust-uste olan iki noktayi da YESIL (her durumda gorunebilir) yap.

Bukadar :D Umarim yardimci olmustur.
oha gerçekten oldu hocam size varya ne kadar teşekkür etsem azdır kafayı yiyordum ya basmadığım kurcalamadığım yer kalmadı Allah bin kere rağzı olsun seviliyorsunuz a.r.o:)My
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Işık ve Render Konusunda Nasıl Gelişilir ? MuhammedKatırcı 5 200 06-09-2016, Saat: 01:43
Son Yorum: gürkan
  cinema 4d r15'e video nasıl yüklerim ahmt_1988 18 579 14-01-2016, Saat: 16:50
Son Yorum: ahmt_1988
  Nasıl Yapılmalı? VLTOR 0 358 08-04-2015, Saat: 01:54
Son Yorum: VLTOR
  Acil cinema 4d R14 nasıl kurulur ve serial number burakkahraman55 1 1,011 11-01-2013, Saat: 14:32
Son Yorum: Melik Ay
  cinema 4d hazır modeller burakkahraman55 10 3,567 10-01-2013, Saat: 15:39
Son Yorum: burakkahraman55

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.