Merhaba Ziyaretçi!

Anket Başlığı: Türkiye sıtandartlarında bu hayali yerine getirebilme olasılığı?
Yüksek
Orta
İmkansız
[Anket Sonuçlarını Göster]
 
 
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hem tatil, Hem iş..
#1
Evet arkadaşlar konu başlığından da anlaşılacağı gibi. Şöle tatil tadında hayatını geçirip bir yandanda freelancer iş yapan arkadaşlar mevcut mu aramızda yada böle olan birilerini biliyormusunuz?
Hayalleriminin en üstünde yer alıyor valla şöle akdeniz, egede havuzlu bir villa. Havuzun yanında elinde laptopun bir yanında portakal suyun taze taze yeni sıkılmış birde soğuk off offf. :)))




Hayallerimin suya düştüğü an;
Cevapla
#2
ankette alt seçeneğe geçiyim derken entera bastım dalgınlıkla imkansızı ekliyemedim allahın işi nasip değilmiş ya olacak ya olacaka işaret bu inşallah :))
Cevapla
#3
İmkansızda eklenmiştir. Ama böyle çalışıp aylığı ortalama 6-7bin civarı olan tanıdıklar mevcut :)
Kişisel Site: www.orhanmusellim.com
Cevapla
#4
sağolasın eklediğin için. 3d çizim yaparakmı yapıyorlar freelancerlığı? bide hangi dalı, modelleme, animasyon yada ne biliyim yaptığı modelleri internetten satma gibi nasıl kazanıyolar parayı? ;D
Cevapla
#5
Grafik tasarım ve Web Tasarım yapıyor. 3D ile ilgili algı Türkiye'de tam oturmadığını düşünüyorum ben. Hak eden işe hak ettiğini verebilecek kapasiteye sahip ilgililer varmı bilmiyorum. Bu işi yapan arkadaşlar yazacaktır muhakkak zaten.
Kişisel Site: www.orhanmusellim.com
Cevapla
#6
3d düzenli para kazanmak için anca sağlam modeller yapıp yabancı sitelerde satmak gibi duruyor birde mütahitlerin projelerini 3d çevirmek gibi. Bir 7 8 katlı apartman modelleme ve iç mekan render alma ücreti ortalama nedir bu arada?
Cevapla
#7
Benn benn
gelir ortalama 2000 tl civarı ama haydan gelip huya gidiyo :D
geçen aydan elimde kalan para

akbank 5tl+25tl cip
garanti 8tl
paypal 2usd

iş akışımı anlatayım

iş gelir dandirik laptopla modellenir hamachi ile kurulmuş vpn'den evdeki dandirik pcye proje aktarılır ve render müşteri rebusdan gelecek faturayı ödemeyi kabul etmişse direk rebus'a gider orda renderlanır
ha gelirin asıl kaynağı bu değil asıl para kurumsal firmaların eğitimden geliyor git anlat gel
20 ağustosda mersindeyim birkaç mimari büroya workshop yapmayı planlıyoruz olmazsa zaten 25 ağustosa kadar oralarda olucam isteyenlerle görüşebiliriz ;)
dönüşdede istde bir mimari ofisde olucam uzun süreli iş akışı söz konusu ve işleri müşteri isteği yüzünden ofisde yapıcaz (böle garipliklerde oluyor)
Cevapla
#8
Eğitim vermekte güzel bir olay. Hocam model falan satmıyormusunuz internetten turbosquid yada ona benzer yerlerden? Yoksa ugrasmaya bile deymezmi model hazırlıyıp bu tarz sitelerde satmaya çalışmak? Hani tam hür freelancerlığın peşindeyim hocam :)))
Cevapla
#9
okul daha bu sene bitti. 3D ile vasat düzeyde uğraşmaya başlayalı şurada 1.5 yıl oluyor neredeyse çift çekirdekli 512 mb ekran kartlı emektar labtopumla modelliyorum onla render alıyorum.. Genellikle ben 5 ya da 6. gece uykumdan uyandığımda renderlar bitiyor ama yapyıoruz bişeyler daha hala ticariye geçemedik.. o inşAllah askerden sonra ama hem tatil hem iş :) şöyle freelance evden malı götürmeyi bende çok isterim ama Türkiye'de mantık şöyle... Personel herşeyi bilsin elimin altında olsun 1500 lira maaş ödeyim hiç itiraz etmesin.. Annem çay temizlik yapar bir firmada benim onu bu işten kurtarabilmem için bu işten aylık kazancımın en az 2500 lirayı geçmesi gerek.. İş başvurusunda bulunuyorsun adamın önerdiği ücret 1200-1500 aşmıyor daha ne anladık yıllardır ben bu işi niye öğrenmeye çalışıyorum diyrosun.. Türkiye şartları bir yana bu Ankara şartları... öyle havuza ayak uzatııp iş yapmak mı? Türkiye'de? Peki niye böyle çok basit tek kelime.. AHLAKSIZLIK!
hhgwork.com / hhgemalmaz.cgarena.com / facebook.com/hhgemalmaz
Cevapla
#10
Aslına bakarsanız sırf pc başında modelleme yapayımda iş ayağıma gelsin bende keyfime bakayım mantığı yanlış.
Ben inşaat sektöründe çalışıyorum 3d tasarımı kimse benden talep etmedi, ben kendime ek birşeyler katmak için başladım.Belki burdaki en acemilerden biride benimdir, sadece derdimi anlatacak kadar modelleyebiliyorum.Dış cephe renderleri yaptım birkaç tane çok iyi değiller ama bunların etkisiyle son 1 ayda 2 ayrı yerden iş teklifi aldım.Bana iş teklif edenlerde 3d biliyorum diye değil, ek olarak 3d biliyorum diye beni tercih ettiler.Asıl uzmanlık alanım dekorasyon,iç mimari uygulamaları.
Yani sonuç olarak diyeceğim şu; Türkiye standartlarında sadece cg işiyle güzel paralar kazanmak için oldukça iyi seviyelere gelmiş olmak lazım.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.