Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Humidity
#1
Arkadaşlar selamlar;

Çalışma toplam 3 ayımı almıştır. Kullanılan programlar: 3ds Max, Vray, Mudbox, Photoshop.

Teşekkürler :) .



Cevapla
#2
Harika olmuşş.. Bu çalışmaya kesinlikle Photoshop ile renk düzenlemesi yapmalısınız. Birde kesinlikle bu kapmalayı anlatan bir öğretim videosu hazırlamalısınız.. DodgyDodgy
Kişisel Site: www.orhanmusellim.com
Cevapla
#3
Orhan Bey, çok teşekkür ederim. "Photoshop ile renk düzenlemesi" derken ne tarz bir düzenlemeden bahsediyorsunuz acaba? Çalışmayı referans fotoğrafa benzetmekte inat ettiğim için, kaplamalarda çok titiz davrandım. Her bir kaplama günlerce, bazıları haftalarca uğraştırdı beni. Tekrar aynı kaplamaları yapabilir miyim bilmiyorum bile. :)
Cevapla
#4
Çalışmanız gerçekten başarılı. Ben sadece post-product açısından bir düzenleme yapabilirsiniz diye kastetmiştim. Kendim basit bir örnek yaptım. Ekte gönderdim. Bu arada bu kaplama & material konusunda örnek video bekliyorum.
Kişisel Site: www.orhanmusellim.com
Cevapla
#5
Çook güzel bir çalışma olmuş tebrikler.

Fikir vermesi açısından post productions olayına bir örnek link ekliyorum.

http://www.cgchannel.com/2013/05/tutoria...photoshop/
Cevapla
#6
Orhan Bey, İbrahim Bey, sizlere teşekkür ederim. Çalışma açıkcası İbrahim Bey'in paylaştığı linkdekinden çok daha geniş kapsamlı bir Post Production aşamasından geçti zaten. Onun haricinde Chromatic Aberration ya da renk efektleri kullanmak istemedim. Çalışma o kadar uzun zamanımı aldı ki , en ham haliyle, tüm detaylarıyla görülmesini istedim. Şimdi Orhan Bey'in bahsettiği filtreyi uygulasam, daha sonra "ah keşke daha sarı bir efekt mi kullansaydım?" diye kendime kızacağımı biliyorum :) . Ham bıraktım biraz, dolayısıyla.
Cevapla
#7
Ellerinize sağlık çalışma ve kaplama çok çok iyi ve güzel sadece bir önerim böylesine güzel bir emeği fronttan perspektif derinliğine taşımanız çok iyi olacaktır diye düşünüyorum.
        Vazgeçmek kaybetmektir.
Cevapla
#8
Elinize sağlık, güzel çalışma.Keşke daha geniş bir kadraj olsaydı.

3 ay, böyle bir çalışma için fazla uzun geldi bana ama...
Cevapla
#9
cok mukemmel bir calisma olmus, sahnenin kesinlikle Ambient Occlusion'a ihtiyaci var. ambietnt occlusion eklenirse gerceginen bir farki kalmayacak :) bayildim resemen :)
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#10
Orhan Bey, teşekkür ederim. Perspektife kayacaksam eğer, çevrede farklı öğelerin de olması şart. Bende ise bu öğelerle ilgili bir fikir mevcut değildi. Dolayısıyla front çalıştım.

İnan Abi, teşekkür ederim. Okuduğum için çok geniş zamanım yoktu. 3 ayda günde ortalama 3 saat çalışmışımdır. Yani 1 ayda da bitirebilecek bir çalışma. Kaplamalar konusunda çok çok hassasımdır. Sırf o vidalar ve sayacın iç metal parçası 1 haftamı aldı. O parçadaki metal lif liftir farkettiyseniz. Bu lifleri istediğim kıvama getirmeyi çok uzun süre beceremedim. Sonunda başarılı oldum ama ben de bittim :) . Aslında bu 3 ayın 2,5 ayı metal ve paslı parçalara harcanmıştır. Bitirdiler beni :) .

Shaban Bey(isminiz buysa eğer :)) , teşekkür ederim. Vray Dirt tekniğiyle uygulanmış bir AO uygulaması mevcut çalışmada. Belki biraz daha yoğun kullanılabilirdi fakat yoğun AO kullanılan çalışmaların gerçekciliğini biraz yitirdiğini düşünüyorum. Dolayısıyla dozajında bıraktım. Bir özeleştiri yapmam gerekirse, sağ üstteki sayacın derinlik etkisi çok zayıf kalmış. Kesinlikle okkalı bir AO'ya ihtiyacı var.

Bu arada 3D Galeri'ye aday olmak için hangi merciye baş vurmak gerekiyor? :)
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.