Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İblis Kız (büst)
#1
Heart 
Küpedeki zincirler hariç herşey zbrush içerisinde yapıldı.
Render yine zbrush.


Yapım aşamalarını merak eden varsa altdaki bağlantıda görebilir.

http://cgstudyo.com/konu-3d-eskiz-defteri.html


teşekkürler o7









Cevapla
#2
Elinize sağlık çok güzel olmuş.
Yalnızca büstün üstünde bulunduğu platformu ve kızın sırtındakini sevemedim.
Cevapla
#3
Elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş. Benim dikkatimi sol göğüsteki şişkinlik çekti. Sağ göğüse göre orantısız olmuş gibi.
Cevapla
#4
Elinize sağlık harika bir model çıkarmışsınız.

Önerilerim:

Boynuz ve kulak, modelin genel renk tonlarına zıt olursa daha iyi vurgulanır bence. ilk bakışta ikisi de fazla dikkat çekmiyor.

Sırtındaki dövme mi bilmiyorum ama düşük çözünürlüklü kalmış genele göre.

Bir de; surat ifadesi daha iblisvari olabilir. Biraz masum bir ifade var bir iblis için :D

Bunların dışında harika iş çıkarmışsınız tebrikler.
Cevapla
#5
@Osman İBİŞ
Teşekkürler. Büstün üstünde durduğu şeyle uğraşmak istemedim. Aslında uğraşıp, karaktere göre birşey yapmak gerekirdi. Atıyorum alevli birşeyler.. Fakat dediğim gibi tamamen kolaya kaçma isteği.


@Flatronx
Teşekkürler. Kuyruğun bastırdığı göğüsten mi bahsediyoruz? eğer öyle ise. o göğse baskı uyguladığı için kenarlardan şişkinlik vermeye çalıştım. Fakat baskı kısmı sanırım yetersiz olmuş. Hissedilmiyor olabilir tam etki.


@İnan Arslan
Teşekkürler. Kulakların boyamasına biraz daha özenebilirdim belki ama boynuzlar fazla dikkat çeksin istemedim. Ten, saç, boynuz.. hepsini koyu renk tercih edince bu şekilde olmuş. Aslında saçlar çok daha açık renkti fakat diğer şeylerle uyumlu olsun diyip bu rengi yapmıştım. Böyle yapınca da boynuzlar daha bi kaybolmuş.

Sırtdaki dövmeye gelince, onu aslında detaylandırmaya başlamıştım. Fakat ben detay eklemeye çalıştıkça karakter sanki ruhunu kaybediyor, daha bir karanlık karakter olmaya başlıyordu. Bende çözümü detayları azaltıp üstüne ten renginde kaybolacak şekilde dövmeyi soldurmaya başladım.

Surat ifadesini yaptım aslında. Yarım bir gülüş vardı (karakter kendi soluna doğru hafif gülüyordu.). Fakat biraz "davetkar, baştan çıkartmaya çalışıyor" gibi görününce bu halini koymayı uygun gördüm.

kısaca, kulak ve boynuz kısmına katılıyorum. İlerde max içerisinde render alırken bunları düzeltirim.


eleştiriler için tekrar teşekkür ederim. Kulak, göğüs ve büstün altındaki parça için klasöre not aldım. Max içerisinde render alacağım zaman bunları düzeltmeye çalışırım.
Cevapla
#6
Çok iyi ama bişeyler eksik bu çalışmada anlamadım gitti.Eline sağlık.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.