Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İlk Renderım
#1
Zahmet edip eleştirirseniz çok mutlu olurum.Henüz dersler bitmediği için çok eksiğim var biliyorum.Hiç hazır model kullanmadım ama özellikle vray,ışıklar ve kaplamalarla ilgili tavsiyelere çok ihtiyacım var.
Cevapla
#2
merhaba, ilk renderler icin oldukca basarili olmus, elinize saglik. kaplamalar yonunden texture boyutlandialari ve yansa ayarlarini dusurmeni tavsiye ederim, duvar kaplamasindako bump map biraz fazla kacmis, yansima ve spekular olan bazi kaplamalarda ise bump map etkisi yok. rndera gelecek olursak; global illumination, ambient occlusion, area shadowing gibi ayarlari ogrendikce daha realistik ve sanatsal renderlar alabilirsin. modeller gayet basarili.
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#3
Shaban Interactive, post: 100335, member: 13097 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:merhaba, ilk renderler icin oldukca basarili olmus, elinize saglik. kaplamalar yonunden texture boyutlandialari ve yansa ayarlarini dusurmeni tavsiye ederim, duvar kaplamasindako bump map biraz fazla kacmis, yansima ve spekular olan bazi kaplamalarda ise bump map etkisi yok. rndera gelecek olursak; global illumination, ambient occlusion, area shadowing gibi ayarlari ogrendikce daha realistik ve sanatsal renderlar alabilirsin. modeller gayet basarili.
Size de merhaba,beğenmenize çok sevindim.Cevap için teşekkür ediyorum.Bahsettiğiniz çoğu terimden henüz haberim yok görüldüğü üzere :) ama en kısa sürede öğrenmeye çalışacağım.Kendi kaplamalarımı yapmayı öğrenir öğrenmez de beğeninize sunacağım yeni çizimlerimi.Tekrar teşekkür ederim.
Cevapla
#4
ilk ler göz ağrısıdır. modelleme konusunda bazı eksiklikler olsada zamanla düzelecektir. size tavsiyem ilk renderlerinizi yansıma ve saydamlık içermeyen objeler ile denemeniz. çünkü atadığınız ışığın önce ortamı aydınlatmasını sağlamalısınız.

kaplamalara gelince sahnenizde ton ve renk olarak birbirine yakın kaplamalar var buda ayrıntıları ister istemez örtüyor. ayrıntılar önemlidir. farklı renklerde farklı değerlerde kaplama kullanmanızı tavsiye ederim . mesela yer fayanslarınızdaki bump değeri hiç belli olmazken ahşap parkenizde cok net belli oluyor .

sahnenizde orantısız modellerde mevcut . her modellediğiniz nesneyi günümüz koşullarında ölçülendirirseniz kaplama ışık kötü bile olsa model kendini gösterecektir . damacananızdaki kaplamanız belki kusursuz ve iyi değerlere sahip olsada orantısız görünüm renderinize etki eder .


uzun lafın kısası ilkler göz ağrıdır .ilk renderinizi bizimle paylaştıgınız için teşekkürler. elinize sağlık

( derslere devam )
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#5
Berivan Kurşun, post: 100336, member: 23161 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Size de merhaba,beğenmenize çok sevindim.Cevap için teşekkür ediyorum.Bahsettiğiniz çoğu terimden henüz haberim yok görüldüğü üzere :) ama en kısa sürede öğrenmeye çalışacağım.Kendi kaplamalarımı yapmayı öğrenir öğrenmez de beğeninize sunacağım yeni çizimlerimi.Tekrar teşekkür ederim.
ricaederim, sabirli olur ve yaptiginiz isi heyecanla yaparsaniz mukemmel otesi isler cikartirsiniz.
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#6
Bence modellendirmede detaylandırmaya gitmelisiniz. İyi bir sonuç için ben modeli %70 olarak hesaplamışımdır herzaman. İlk diyorsunuz ben ilk aldığım render neden karanlık çıkıyo diye günlerce araştırdığım olmuştu. Tebrikler.
Kişisel Site: www.orhanmusellim.com
Cevapla
#7
Model candır gerisi heyecandır :D Orhan hocama katılıyorum
Önce paylaşmayı biliceksin
Cevapla
#8
Gelecek vadeden bir çalışma olmuş tebrik ediyıorum. tavsiyem bu render ile oynayarak farklı ışık ve kaplama kombinasyonlarını denemeniz. Denedikçe gelişirsiniz .
Tekrar terbrik ederim iyi bi ilk çalışma olmuş :)
Cevapla
#9
İlk ise bu çok çok iyi.Benim ilk çalışmam elbise dolabı çizmekti :D
Elinize sağlık,ben buradan öğrendim bu programı sizde buradaki dersleri izleyerek yorum ve önerileri dikkate alarak çok çok güzel işler çıkaracağınıza eminim.
İyi akşamlar,iyi forumlar :)
Cevapla
#10
Orhan Musellim, post: 100339, member: 1 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bence modellendirmede detaylandırmaya gitmelisiniz. İyi bir sonuç için ben modeli %70 olarak hesaplamışımdır herzaman. İlk diyorsunuz ben ilk aldığım render neden karanlık çıkıyo diye günlerce araştırdığım olmuştu. Tebrikler.
Tavsiyel
Kahraman COŞKUN, post: 100337, member: 4687 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ilk ler göz ağrısıdır. modelleme konusunda bazı eksiklikler olsada zamanla düzelecektir. size tavsiyem ilk renderlerinizi yansıma ve saydamlık içermeyen objeler ile denemeniz. çünkü atadığınız ışığın önce ortamı aydınlatmasını sağlamalısınız.

kaplamalara gelince sahnenizde ton ve renk olarak birbirine yakın kaplamalar var buda ayrıntıları ister istemez örtüyor. ayrıntılar önemlidir. farklı renklerde farklı değerlerde kaplama kullanmanızı tavsiye ederim . mesela yer fayanslarınızdaki bump değeri hiç belli olmazken ahşap parkenizde cok net belli oluyor .

sahnenizde orantısız modellerde mevcut . her modellediğiniz nesneyi günümüz koşullarında ölçülendirirseniz kaplama ışık kötü bile olsa model kendini gösterecektir . damacananızdaki kaplamanız belki kusursuz ve iyi değerlere sahip olsada orantısız görünüm renderinize etki eder .


uzun lafın kısası ilkler göz ağrıdır .ilk renderinizi bizimle paylaştıgınız için teşekkürler. elinize sağlık

( derslere devam )
Tavsiyelerinizi dinleyeceğim.Hatta an itibariyle çanamda mezurayla gezeceğim ki çizmek istediğim nesneleri ölçebileyim.Göz kararı ayarlamaları tam yapamıyorum,gerçekçi ölçülerle çalışmak benim için çok iyi olacakır.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Dış Cephe renderim burock06 9 786 14-09-2012, Saat: 13:39
Son Yorum: ORHAN ALKAN
  Ford Shelby yeni renderim RD444 2 410 30-08-2012, Saat: 14:46
Son Yorum: RD444

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.