Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
insan ve model
#1
slm arkadaşlar filmlerde gördügümüz insan ve yaratık (model) dogüşünü nasıl yapıyorlar bu konuda nasıl araştırmalar yapmalıyım bilgi verirseniz sevinirim
Cevapla
#2
hazır modeller ile çalışacaksan eğer Rig dediğimiz animasyon sistemini öğrenmen gerekiyor. 3D max, Cinema 4D, Blender, After efects vb program çeşidi çok hangisinden başlamak isterseniz sitemizde sıfırdan eğitimleri mevcut beğendiğinizden başlar ve kendinizi geliştirirsiniz.
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#3
sadık hocam , ben mayada riglemeyi az cok biliyorum model ile animasyon yaparım ama normal insanla dögüşüyo gibi nasıl yapıcam, yeşil sütüdyo ile mayadaki 3d sahneye girerim ama yaratıga dokunamam ,anca uzaktan ok ile oldürüyo gibi birşeyler yapılır cektigim video ile modeli nasıl birleştiricem.
bi sorum daha olucak ,cekilen normal videoya modeli nasıl ordaymış gibi yaparım
örnek ; Bir mekanı video ile cekicem yaratıkda ordaymış gibi olucak.

yardımlarınızı bekliyorum.
Cevapla
#4
normal insanla ilgili bir çalışma için Şaban Hocamız var sitede onun derslerini izlemelisiniz.
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#5
http://www.cgstudyo.com/threads/dino-spl...flow.8012/
http://www.blenderturkey.com
Birşeyden uzak olan bir kimse, yakın olan adam kadar o şeyi göremez. ne kadar zeki olursa olsun. 
Cevapla
#6
ilgili dersleri göremedim hocam yaptıgı videolar var dersler nerde,linkini gönderirmisiniz hocam.
Cevapla
#7
Gercek still (hareketsiz) bir goruntuye 3D model eklemek cok kolaydir, basit compositing teknikleriyle kolayca yapilabilir. Fakat hareketli goruntulere 3D model eklemek birhayli zor ve zahmetli bir istir. oncelikler Gercek goruntunun 3D kamera kalibrasyonunun yapilamsi gerekir. bunun icin de motion ve camera tracking programlariyla camera tracking edilmesi gerek. bu yontem gercek kamera hareketini yakalayarak 3D ye cevirir boylece 3D karakter sahnede emanet gibi durmaz :)

iligili birkac dersimi paylasiyorum:



Tesltler:


Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.