Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Interior Architectural Visualization Industrial Style in UE4 (4K Resolution)
#1
Hazır sahne kullanılmıştır (Evermotion Vol 34).
Müzik: Kai Engel Summer Days

Sahne 3dmax ortamında açılıp gerekli düzenlemeleri yapılıp Unreal Engine 4 oyun motoruna aktarılmış, orada ışıklandırılmış ve render edilmiştir.
Kamera hareketleri parça parça çıkarılıp After Effect te sahne içerisinde gezinti videosu ve müzik ile birlikte birleştirilip render edilmiştir.
Çalışma süresi 2 gündür. Render süresi yaklaşık 81 saattir (Bu süre istisnaidir, normal ayarlarda 6 saatten fazla sürmez).












Bu da 4K HD çözünürlükte 1 dakikalık cinematic videosu..



Cevapla
#2
vallaha eline sağlık sen 81 saat render beklediysen 2 dk sını ayırıp izlemeyen ayıp eder :D
Cevapla
#3
(07-07-2016, Saat: 11:17)FancyyPotato Adlı Kullanıcıdan Alıntı: vallaha eline sağlık sen 81 saat render beklediysen 2 dk sını ayırıp izlemeyen ayıp eder :D

Desteğiniz için teşekkürler :)
Cevapla
#4
Alakasız olcak ama geçişlerinizi çok yavaş buldum hızlandırıp oynatınca çok daha keyifli oluyor izlemesi :)
Cevapla
#5
(08-07-2016, Saat: 08:25)İbrahim Baş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Alakasız olcak ama geçişlerinizi çok yavaş buldum hızlandırıp oynatınca çok daha keyifli oluyor izlemesi :)

Alakasız olur mu, ben kamera hareketlerine ve hızlarına çok dikkat ederim. Bu videoda her bir kamera 150 cm lik yolu 15 sn gibi bir süre de alıyor, tüm açılar eşit ölçülerde. Eski animasyonlarıma bakıyorum git gide kamera hızlarını yavaşlattığımı fark ettim. Bunu da olgunlaşma belirtisi olarak görüyorum. Ama mimari sunum işinde hala olgunlaşma aşamasındayım, özelikle bakış açıları, kamera hareketleri ve hızlarının nasıl olması gerektiğini kendi kendime düşünürüm hep. Tabi yine de dediğiniz gibi bu video oldukça yavaş, siz söyledikten sonra benim de gözüme battı açıkçası :)
Cevapla
#6
Çok güzel bi render olmuş. 1.38'den sonra kamera hareketleri çok hızlı o süreye kadar olan kısmın akışını bozuyor( şahsi fikrim) ama bir oyun motoru içinde render edildiğini göstermek adına gayet güzel. Elinize sağlık.
Cevapla
#7
Çok hoş elinize sağlık. Merak ettiğim konu Max'teki materialleri otomatik olarak Unreal materiallerine çevirmenin bir yolu var mı yoksa tek tek değiştiriyor musunuz?
Cevapla
#8
(10-07-2016, Saat: 01:32)Specular Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok hoş elinize sağlık. Merak ettiğim konu Max'teki materialleri otomatik olarak Unreal materiallerine çevirmenin bir yolu var mı yoksa tek tek değiştiriyor musunuz?

Aslında var ama bu tür sahnelerde pek mümkün değil. Max ile Unreal materyal sistemi biraz farklı. Bu sahne dokular ile birlikte hazır bir sahne. Ben dokuları ayrıca oyun motoruna import edip sahnedekine benzer materyaller yapıyorum. Ya da oyun motoru içindeki halihazırda bulunan arşivimden benzer materyalleri kullanıyorum.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Interior Architectural Visualization in Unreal Engine emrtrn 4 302 22-04-2016, Saat: 09:50
Son Yorum: emrtrn
  Gangnam Style (((: BerkayBenturkum 15 1,111 17-11-2012, Saat: 16:26
Son Yorum: bbbalkisch

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.