Merhaba Ziyaretçi!

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Işık denemesi
#1
cinema 4d ışık deneme render sahne base mesh dışında ışık vs herşeyi sıfırdan kendim oluşturdum sizce nasıl arkadaşlar ?

Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#2
Çok güzel olmuş hocam tıpkı studio light gibi :)
Cevapla
#3
Çok teşekkür ederim noise derdi vardı şaban hocanın bir sözüyle yok ettim .
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#4
Harika olmuş abi Helal olsun Dodgy
Cevapla
#5
Sağolasın metin ama daha çok çalışmak lazım çözülecek çok şey var
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#6
ORHAN ALKAN, post: 78180, member: 231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Çok teşekkür ederim noise derdi vardı şaban hocanın bir sözüyle yok ettim .
dostum cok guzel gorunuyor. ben physical renderle ilgili bir ders hazirliycam, lens effektleri ve mukemmel otesi motion bluru hakkinda. ayrica depth blur sistemi de mukemmel physical renderinn.
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#7
Shaban Interactive, post: 78192, member: 13097 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:dostum cok guzel gorunuyor. ben physical renderle ilgili bir ders hazirliycam, lens effektleri ve mukemmel otesi motion bluru hakkinda. ayrica depth blur sistemi de mukemmel physical renderinn.
Şaban seni çok seviyorum dostum ya hem işin üstadısın hemde her daim dibine ışık veriyorsun vesselam .

Hocam inan çok kişinin duasını alırsın şimdiden ALLAH razı olsun Dodgy
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla
#8
ORHAN ALKAN, post: 78195, member: 231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Şaban seni çok seviyorum dostum ya hem işin üstadısın hemde her daim dibine ışık veriyorsun vesselam .

Hocam inan çok kişinin duasını alırsın şimdiden ALLAH razı olsun Dodgy
eyvallah hocam cok tesekkur ederim ;) elimden geldigince yardimci olur paylasirim. zamaninda ilk basladigimda paylasmayi seven cok az insan tanidim :) paylasmadan ne mutluluk olur ne de SANAT.
Shaban Interactive Pro.

http://shaban_interactive.cgarena.com/
Cevapla
#9
Shaban Interactive, post: 78200, member: 13097 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:eyvallah hocam cok tesekkur ederim ;) elimden geldigince yardimci olur paylasirim. zamaninda ilk basladigimda paylasmayi seven cok az insan tanidim :) paylasmadan ne mutluluk olur ne de SANAT.
Aynen hocam çok doğru bir tespit Dodgy
Sorgulamaya başlayan bir bilgisayar kullanıcısının son durağı Linux'tur.
Cevapla


Konuyu Paylaş: 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sokak Denemesi... Işıl 13 1,016 26-02-2017, Saat: 11:46
Son Yorum: Işıl
  Living Room Post Production denemesi ahmet203 2 425 19-01-2017, Saat: 09:15
Son Yorum: ahmet203
  Araba [ Render Denemesi] KarahanDesing 2 499 26-10-2016, Saat: 22:45
Son Yorum: dragons00
  Villa Denemesi (Brüt Beton) kjum 8 957 28-03-2016, Saat: 14:37
Son Yorum: ORHAN ALKAN
  Revit ile İç Mekan Denemesi 01 waroi 2 1,058 08-12-2015, Saat: 19:31
Son Yorum: waroi

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
© Powered By MyBB, © 2002-2015 MyBB Group.